خانهاخبار
آنر مجیک V2 احتمالا از نمایشگر تاشو جدیدی بهره خواهد برد

آنر مجیک V2 احتمالا از نمایشگر تاشو جدیدی بهره خواهد برد

به تازگی بخشی از مشخصات فنی نسل جدید گوشی تاشو آنر فاش شده است که خبر از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر LTPO می‌دهد.
۱۴۰۲/۲/۱۷

در حال حاضر، ویوو X فولد ۲ تنها گوشی تاشو بازار محسوب می‌شود که از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره می‌برد. با این وجود، به نظر می‌رسد آنر نیز قصد دارد به زودی از نسل جدید گوشی تاشو خود رونمایی کند که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود. این گوشی تاشو که آنر مجیک V2 نام خواهد داشت به عنوان نسخه جدید آنر مجیک V‌ عرضه خواهد شد و ازمشخصات فنی قابل توجهی بهره خواهد برد. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی تاشو آنر مجیک V2 از باتری دوگانه برخوردار خواهد بود که به ترتیب ظرفیت ۲۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۲۰۶۰ میلی‌آمپر خواهند داشت. در این راستا، به نظر می‌رسد حجم کلی باتری این گوشی تاشو برابر با ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعت خواهد بود. برای مقایسه، ظرفیت باتری ویوو X‌ فولد ۲ برابر با ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. 

image

آنر مجیک V

البته ویوو X فولد ۲ از نظر سرعت شارژ دست بالاتر را دارد چرا که شایعه شده است گوشی تاشو آنر از شارژ باسیم ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد در حالی که گوشی تاشو ویوو از شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. با این وجود، آنر مجیک V2 احتمالا از شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی برخوردار خواهد بود. 

شایان ذکر است گوشی آنر مجیک V2 از نمایشگر اختصاصی با فناوری LTPO بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی خواهد کرد. به لطف این فناوری، انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی با نرخ نوسازی متغیر همراه شود. 

در نهایت، این گزارش ادعا کرده است آنر مجیک V2 از بدنه نازک و سبک بهره خواهد برد که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی تاشو به حساب می‌آید. به علاوه، گوشی تاشو آنر احتمالا اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)