خانهاخبار
گوشی جدید HTC مبتنی بر پلتفرم Viverse خواهد بود

گوشی جدید HTC مبتنی بر پلتفرم Viverse خواهد بود

برند HTC امروز از عرضه یک گوشی جدید که به سری U تعلق دارد خبر داد.
۱۴۰۲/۲/۱۶

سال گذشته، شرکت HTC از گوشی دیزایر ۲۲ پرو رونمایی کرد که با تمرکز ویژه بر متاورس روانه بازار شده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد باید منتظر یک گوشی دیگر از برند HTC‌ باشیم که با پلتفرم Viverse‌همراه خواهد بود. این پلتفرم واقعیت مجازی توسط HTC Vive‌ توسعه داده شده است و یک دنیای متاورس محسوب می‌شود که تجربه عمیقی از واقعیت مجازی را در اختیار کاربران قرار خواهد می‌دهد. 

image

اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۲ پرو

برند HTC امروز با انتشاری توئیتی به صورت رسمی تایید کرد که گوشی جدید این شرکت از سری U خواهد بود و به فناوری واقعیت مجازی Viverse مجهز خواهد شد. البته در حال حاضر هنوز نام این گوشی مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود به زودی HTC نام تجاری محصول جدید خود را اعلام کند. به علاوه، این شرکت تایوانی اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی جدید خود نداشته است. 

برای یادآوری، HTC دیزایر ۲۲ پرو به عنوان اولین گوشی مبتنی بر پلتفرم Viverse برند HTC معرفی و عرضه شده است. این گوشی هوشمند یک محصول میان‌رده است که از مشخصات فنی مانند تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین HTC برای این گوشی اپلیکیشن‌های مخصوص واقعیت مجازی زیادی توسعه داده است. 

image

تصویر واقعی U23 Pro

شایان ذکر است امکان دارد گوشی موردانتظار HTC همان HTC U23 Pro‌ باشد که چندی پیش در گیک‌بنچ لیست شد و مشخصات فنی آن لو رفت. طبق لیست گیک‌بنچ، این گوشی جدید از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برخوردار خواهد بود که با اندروید ۱۳ همراه می‌شود. به علاوه، تصویری واقعی از U23 Pro‌ فاش شده است که ماژول دوربین مسطیلی‌شکل و سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال آن را نشان می‌دهد. پنل جلویی دستگاه نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار خواهد بود که احتمالا از نوع امولد خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که HTC U23 Pro احتمالا ماه بعد میلادی (ژوئن) معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)