خانهاخبار
بروزرسانی نرم‌افزاری جدید گلکسی اس ۲۳ اولترا با بهبودهای دوربین همراه خواهد بود

بروزرسانی نرم‌افزاری جدید گلکسی اس ۲۳ اولترا با بهبودهای دوربین همراه خواهد بود

سامسونگ متعهد است تا گلکسی اس ۲۳ اولترا بهترین دوربین بین گوشی‌های این شرکت را داشته باشد و در همین راستا قرار است یک بروزرسانی نرم‌افزاری جدید برای تقویت دوربین‌های این پرچمدار منتشر کند.
۱۴۰۲/۲/۱۱

به نظر می‌رسد که سامسونگ خود را متعهد می‌داند که بهترین‌ها را از دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا ارایه دهد و تجربه کلی عکاسی را در این دستگاه تا حد امکان بهبود بخشد. این شرکت پیش‌تر یک بروزرسانی بزرگ را عرضه کرده است و حالا شایعات حاکی از آن است که سامسونگ موارد بیشتری را در زمینه بهبود دوربین قصد دارد برای کاربران در دسترس قرار دهد.

image

 

چند وقت پیش بود که افشاگر معروف Ice Universe اظهار کرد که سامسونگ در حال کار بر روی یک اصلاح نرم افزاری برای مشکل هاله نوری HDR است که شاید به زودی عرضه شود، حال امروز همین افشاگر ادعا کرده که اطلاعات یک بروزرسانی بتا را دارد که عملکرد در نور کم را بهبود می‌بخشد و احتمال می‌رود که هر دوی این ارتقاها در قالب یک آپدیت عرضه شوند.

گزارش امروز به جزییات در مورد اقدامات سامسونگ برای بهبود عکاسی در نور کم را ارایه نکرده، اما گمان می‌رود که برای پی بردن به جزییات، نباید زیاد منتظر بمانیم و به زودی سامسونگ این بروزرسانی را منتشر کند. انتظار می‌رود که این شرکت آپدیت مذکور را به همراه آخرین وصله امنیتی گوگل عرضه کند که زمان زیادی تا آن موقع باقی نمانده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)