خانهاخبار
طراحی اکسپریا ۱ مارک ۵ در تصویر بیلبورد تبلیغاتی آن لو رفت!

طراحی اکسپریا ۱ مارک ۵ در تصویر بیلبورد تبلیغاتی آن لو رفت!

سونی Xperia 1 V که قرار است در ۲۱ اردیبهشت رونمایی شود، تصویرش تا به حال به طور رسمی جایی دیده نشده، اما به نظر می‌رسد روی تصویری که امروز از آن منتشر شده بتوان حساب باز کرد.
۱۴۰۲/۲/۱۱

سونی ۱۰ روز دیگر از اکسپریا ۱ مارک ۵ رونمایی می‌کند. شایعات مربوط به این گوشی بیش از دو ماه است که مورد توجه قرار گرفته بود، اما ظاهر آن به طور قطع مشخص نبود. اما حالا می‌توان گفت که شواهد محکمی وجود دارد که نشان می‌دهد طراحی آن مشابه با مدل‌های قبلی است. پرچم‌دار جدید سونی در یک بیلبورد در هنگ کنگ ظاهر شده که در این تصویر به وضوح چینش عمودی دوربین‌ها در یک ماژول بیضی شکل و لنزهای بزرگتر قابل مشاهده است.

عکسی که از این بیلبورد در Reddit منتشر شده، نشان می‌دهد که شعار اکسپریا ۱ نسل جدید، «One For All Lights» به معنای  یکی برای تمامی نورها خواهد بود و دارای نسل بعدی سنسورهای کم نویز خواهد بود.

image

 

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد سونی در حال پیاده‌سازی سنسور IMX989 برای دوربین اصلی این محصول است، اما ممکن است برای دوربین اصلی آن از سنسور IMX858 استفاده کند، زیرا تنها پلتفرمی است که از حالت جدید کم نویز LN2 در ترکیب با MCSS (سیستم همگام سازی چند دوربینی) پشتیبانی می‌کند.

روشی که LN2 معماری جدیدی از فن‌آوری حسگر CMOS را پیاده‌سازی می‌کند، بدین گونه است که به جای استفاده از فتودیودها و ترانزیستورهای پیکسلی بر روی یک بستر و صفحه، آنها اکنون یکی روی دیگری قرار می‌گیرند، بنابراین محدوده دینامیکی را گسترش می‌دهند و اجازه می‌دهند نور بیشتر شود و نویز کاهش یابد، بدون اینکه بر عملکرد کلی گوشی تاثیر گذارد.

سونی مانند سایر سازندگان عادت به افشای مشخصات زود هنگام ندارد، به این معنی که احتمالا برای دانستن جزییات فنی، باید منتظر عرضه رسمی اکسپریا ۱ مارک ۵ در ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)