خانهمقاله‌ها
راهنمای خرید بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت بیش از ۲۰ میلیون تومان (اردیبهشت ۱۴۰۲)

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های شیائومی با قیمت بیش از ۲۰ میلیون تومان (اردیبهشت ۱۴۰۲)

در این مطلب، نگاه دقیق‌تری به محصولات رده بالا و پرچمدار شرکت شیائومی انداخته و بهترین گزینه‌ها برای خرید در بازه‌های قیمتی متفاوت را مشخص خواهیم کرد.
۱۴۰۲/۲/۱۶

شرکت شیائومی در کنار محصولات مقرون به صرفه و میان رده خود که بیشتر شناخته شده‌اند؛ پرچمداران بسیار قدرتمندی نیز داشته که از نظر سخت افزاری، به راحتی توان رقابت با محصولات برندی چون سامسونگ را دارند. شاید تنها ایراد وارد به محصولات رده بالای شرکت شیائومی، پشتیبانی نرم افزاری نه چندان خوب این شرکت از این گوشی‌هاست که همچنان با رقیبی چون سامسونگ، فاصله بسیاری دارد.

حالا که به معرفی بهترین محصولات شیائومی در رده قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون تومان و همچنین بازه بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان پرداختیم؛ وقت آن رسیده تا به سراغ محصولات رده بالا و پرچمدار این شرکت رفته و ببینیم که در بازه بیشتر از ۲۰ میلیون تومان، کدام‌یک از محصولات شیائومی بیشترین ارزش خرید را دارند. این لیست به ترتیب ارزان به گران جمع آوری شده و آخرین گزینه که میکس فولد ۲ است، در بازار قیمتی بیش از صد میلیون تومان دارد!

image

 

 

شیائومی ۱۲

image

 

شیائومی ۱۲ که در آخرین روز سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد؛ انتخاب بسیار خوبی در این رده قیمتی بوده و برای افرادی که به طراحی گوشی اهمیت می‌دهند، مناسب است. شیائومی در این گوشی از فریم آلومینیومی در کنار بدنه پشتی شیشه‌ای استفاده کرده و ظاهری جذاب را به نسخه پایه پرچمداران سال گذشته خود داده است.

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۲۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی روی نمایشگر این محصول، از لایه حفاظتی گوریلا گلس ویکتس استفاده کرده و روی پنل پشتی شیشه‌ای نیز شاهد استفاده از گوریلا گلس ۵ هستیم.

شیائومی ۱۲ که با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به بازار آمد؛ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول استفاده کرده و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع ادرنو ۷۳۰ است. این گوشی در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. حافظه به کار رفته در گوشی شیائومی ۱۲، از نوع UFS 3.1 است.

این محصول دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دوربین تله‌فوتو-ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که درون پانچ هول بالای نمایشگر قرار دارد؛ ۳۲ مگاپیکسلی است.

این محصول دارای اسپیکر‌های استریو بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز که از نوع اپتیکال است؛ زیر نمایشگر گوشی قرار دارد. شیائومی ۱۲ دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بوده که از شارژ سریع ۶۷ واتی، شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی که در جمع پرچمداران سال گذشته شرکت شیائومی است؛ محصولی کامل به حساب آمده و ارزش خرید بالایی دارد. چیپست قدرتمند این گوشی در کنار کیفیت ساخت بالا و پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم، از جمله نقاط قوت اصلی آن محسوب می‌شوند.

 

شیائومی 12T پرو

image

 

این گوشی که نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از سری اصلی پرچمداران سال گذشته شیائومی محسوب می‌شود؛ محصولی قدرتمند بوده و متر‌یال به کار رفته در آن نیز حس بسیار خوبی به کاربر القا می‌کند. شیائومی در این محصول از بدنه پشتی شیشه‌ای استفاده کرده است.

شیائومی 12T پرو دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن 1220p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به ۹۰۰ نیت رسیده و لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵ نیز روی آن وجود دارد. اینطور که به نظر می‌رسد؛ خبری از هیچ‌گونه لایه حفاظتی برای شیشه قاب پشتی گوشی نیست. این گوشی همچنین گواهی IP53 را دریافت کرده و در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار مقاومت دارد.

این محصول به همراه سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار شده و چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول را به همراه دارد. پردازنده گرافیکی این گوشی، از نوع ادرنو ۷۳۰ بوده که قدرت بسیار بالایی دارد. شیائومی 12T پرو در نسخه‌هایی با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه است. حافظه به کار رفته در این گوشی نیز از نوع UFS 3.1 بوده که در اکثر پرچمداران اندرویدی استفاده می‌شود.

شیائومی 12T پرو دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات این گوشی قدرتمند، می‌توان به اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت اپتیکال که زیر نمایشگر قرار دارد؛ اشاره کرد. این محصول به همراه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری روانه بازار شده که از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کرده و به گفته شیائومی، در ۱۹ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

همانطور که می‌بینید؛ شیائومی 12T پرو یک محصول تمام و کمال بوده و نقطه ضعف خاصی در آن وجود ندارد. بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی در این بازه قیمتی هستید و با حس و حال رابط کاربری شیائومی مشکلی ندارید؛ این گوشی را به شما توصیه می‌کنیم.

 

شیائومی ۱۲ پرو

image

 

این محصول که در آخرین روز سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد؛ دارای سخت افزار قدرتمند و طراحی ساده و جذابی است. شیائومی در این گوشی، از فریم آلومینیومی و قاب پشتی شیشه‌ای استفاده کرده که ظاهری پریمیوم را به آن می‌بخشد.

شیائومی ۱۲ پرو دارای نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن 1440p یا همان 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی متغیر است. حداکثر میزان روشنایی در این محصول، به ۱۵۰۰ نیت رسیده و لایه حفاظتی گوریلا گلس ویکتس نیز روی نمایشگر آن قرار داشته تا خیال کاربران از بابت خط و خش راحت‌تر باشد.

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به بازار آمده و دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول و پردازنده گرافیکی ادرنو ۷۳۰ است. شیائومی ۱۲ پرو در نسخه‌هایی ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. حافظه به کار رفته در این محصول، از نوع UFS 3.1 است.

شیائومی ۱۲ پرو دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس دوال پیکسل، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و دوربین التراواید ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی که درون پانچ هول بالای نمایشگر واقع شده است؛ رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را دارد.

این گوشی دارای اسپیکر‌های استریو چهارگانه بوده و سنسور اثر انگشت آن که از نوع اپتیکال است؛ زیر نمایشگر گوشی قرار دارد. ظرفیت باتری شیائومی 12 پرو، معادل با ۴۶۰۰ میلی آمپر است و پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی، شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز در آن وجود دارد.

شیائومی ۱۲ پرو یکی از محصولات بسیار توانمند این شرکت بوده و دارای نمایشگری با کیفیت، چیپست قدرتمند و دوربینی با کیفیت است. بنابراین اگر قصد خرید گوشی در این بازه قیمتی را دارید؛ این محصول یک انتخاب عالی با ارزش خرید بالا محسوب می‌شود.

 

شیائومی بلک شارک ۵ پرو

image

 

این گوشی که نسخه‌ حرفه‌ای تر گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۵ محسوب می‌شود؛ دارای زبان طراحی مشابی بوده و سخت افزار قدرتمند‌ آن، بلک شارک ۵ پرو را تبدیل به گزینه‌ای بسیار محتمل در این بازه قیمتی می‌کند. این گوشی نیز همانند برادر کوچک‌تر خود، دارای فریم آلومینیومی و قاب پشتی شیشه‌ای است.

شیائومی بلک شارک ۵ پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی را به همراه دارد. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به ۱۳۰۰ نیت رسیده ولی شیائومی اشاره‌ای به لایه حفاظتی روی نمایشگر آن نکرده است.

این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Joy UI 13 عرضه شده و از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل اول استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی به کار رفته در بلک شارک ۵ پرو، از نوع ادرنو ۷۳۰ بوده و قدرت بسیار بالایی دارد. این گوشی در نسخه‌هایی با ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده که نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن، از حافظه دوگانه UFS 3.1/NVMe SSD استفاده می‌کند.

شیائومی بلک شارک ۵ پرو دارای سیستم دوربین سه گانه است. دوربین اصلی این گوشی، ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و توسط یک دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین تله‌فوتو-ماکرو ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی این گوشی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

از دیگر امکانات این محصول، می‌توان به اسپیکر‌های استریو، دکمه‌های مگنتیک مخصوص بازی و سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور اشاره کرد. بلک شارک ۵ پرو دارای یک باتری ۴۶۵۰ میلی آمپری بوده از شارژ‌ فوق سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. به ادعای شیائومی، برای شارژ کامل این گوشی باید حداکثر ۱۵ دقیقه صبر کنید.

سری بلک شارک ۵ شیائومی، گوشی‌های جذابی بوده و این گوشی نیز به لطف دکمه‌های مخصوص بازی و همچنین حافظه سریع دوگانه به کار رفته در نسخه ۵۱۲ گیگابایتی خود، انتخاب مناسبی برای گیمر‌های موبایل محسوب می‌شود. البته باید گفت که قیمت این گوشی به نسبت امکانات آن، مقداری بالا بوده و شیائومی ۱۲ پرو، انتخاب معقول‌تری برای اکثر کاربران است.

 

شیائومی می ۱۱ الترا

image

 

می ۱۱ الترا که در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد؛ همچنان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین گوشی‌های شیائومی تا به امروز است. شیائومی در این محصول از فریم آلومینیومی و قاب پشتی سرامیکی استفاده کرده تا با یکی از خوش ساخت‌ترین محصولات این برند طرف باشیم.

شیائومی می ۱۱ الترا دارای نمایشگری ۶.۸۱ اینچی از نوع امولد با رزولوشن 1440p یا همان 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به ۱۷۰۰ نیت رسیده که عددی اعجاب آور است و لایه حفاظتی گوریلا گلس ویکتس نیز روی آن وجود دارد. این گوشی همچنین گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد غبار را کسب کرده است.

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 روانه بازار شده و چیپست به کار رفته در آن، از نوع کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ است. پردازنده گرافیکی گوشی نیز ادرنو ۶۶۰ بوده که همچنان به راحتی از پس اجرای بازی‌ها بر می‌آید. می ۱۱ الترا در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 قابل تهیه است.

سیستم دوربین به کار رفته در شیائومی می ۱۱ الترا، سه گانه بوده و در این گوشی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، فوکوس لیزری و فوکوس دوال پیکسل هستیم که توسط یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۵ برابری و یک دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۸ درجه همراهی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی که درون پانچ هول واقع در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر قرار دارد؛ ۲۰ مگاپیکسلی است.

از دیگر امکانات این گوشی، می‌توان به نمایشگر امولد ثانویه ۱.۱ اینچی کنار جزیره دوربین، اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت اپتیکال که زیر نمایشگر قرار دارد؛ اشاره کرد. شیائومی در این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، شارژ بی‌سیم سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی در آن دیده می‌شود.

متاسفانه با توجه به اینکه پرچمدار اصلی جدید شیائومی یا همان شیائومی ۱۳ الترا در کشور ما موجود نیست و حتی نسخه پیشین یعنی شیائومی 12S الترا نیز با قیمت‌هایی بسیار بالایی به فروش می‌رسد؛ در این بازه قیمتی با انتخاب‌های متفاوتی  روبرو هستیم که هر‌یک، نقاط قوت و ضعف خود را دارند. شیائومی می ۱۱ الترا همچنان گوشی بسیار قدرتمندی بوده و به راحتی از پس تمامی نیاز‌های کاربران حرفه‌ای بر می‌آید؛ اما اگر مایل به تهیه گوشی جدید‌تری با پشتیبانی نرم افزاری طولانی‌تر هستید، گزینه بعدی در این لیست را نیز از دست ندهید.

 

شیائومی 12S الترا

image

 

شیائومی 12S الترا که در ماه جولای سال ۲۰۲۲ روانه بازار شد؛ تا مدتی پیش و قبل از معرفی گوشی شیائومی ۱۳ الترا، پرچمدار اصلی این شرکت محسوب می‌شد. این گوشی دارای فریم آلومینیومی و قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی بوده و گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نیز دریافت کرده است.

شیائومی 12S الترا دارای نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO2 امولد با رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی متغیر است. این نمایشگر از دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی کرده و حداکثر میزان روشنایی آن نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی همچنین برای دوام بیشتر شیشه به کار رفته روی نمایشگر این گوشی، آن را توسط لایه حفاظتی گوریلا گلس ویکتس تقویت کرده است.

این گوشی که با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 روانه بازار شد؛ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول استفاده کرده و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع ادرنو ۷۳۰ است. شیائومی 12S الترا در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 قابل تهیه است.

شیائومی در پرچمدار سال ۲۰۲۲ خود، بار دیگر از سیستم دوربین سه گانه استفاده کرده که ستاره اصلی آن، دوربین اصلی ۵۰.۳ مگاپیکسلی با لرزگیر اپتیکال، فوکوس دوگانه PDAF و فوکوس لیزری است. یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری و یک دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۸ درجه نیز آن را همراهی می‌کنند. این گوشی یک سنسور مدت پرواز سه بعدی را به همراه داشته و لنز‌های به کار رفته در آن نیز توسط شرکت لایکا تولید شده‌اند. دوربین سلفی شیائومی 12S، الترا ۳۲ مگاپیکسلی است و در پانچ هول قسمت میانی نمایشگر قرار دارد.

سنسور اثر انگشت این محصول، به شکل اپتیکال بوده و زیر نمایشگر آن قرار گرفته است. شیائومی 12S الترا از اسپیکر‌های استریو با برند هارمن کاردن استفاده می‌کند و ظرفیت باتری آن نیز معادل با ۴۸۶۰ میلی آمپر است. این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی، شارژ‌ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۱۰ واتی پشتیبانی کرده و به گفته شیائومی، شارژ کامل آن در ۴۱ دقیقه انجام می‌شود. متاسفانه، دیگر خبری از نمایشگر ثانویه می ۱۱ الترا در این نسل نبوده و شیائومی این قابلیت را از پرچمداران خود حذف کرده است.

شیائومی 12S الترا با وجودی که در سال گذشته میلادی روانه بازار شد؛ همچنان محصول بسیار کاملی بوده و تمامی نیاز‌های کاربران را تامین می‌کند. این گوشی دارای طراحی جذاب، چیپست قدرتمند و نمایشگری شفاف و با کیفیت است. البته، باید گفت که قیمت این محصول در بازار ایران همچنان بسیار بالا بوده و با همین بودجه، می‌توان گوشی‌هایی چون سامسونگ گلکسی اس ۲۲ الترا و گوگل پیکسل ۷ پرو را نیز تهیه کرد.

 

شیائومی میکس فولد ۲

image

 

گوشی‌های تاشو که فرم جدیدی از گوشی‌های هوشمند هستند؛ روز به روز از محبوبیت بیشتری برخوردار شده و شرکت شیائومی نیز در ماه آگوست سال ۲۰۲۲، نسل دوم گوشی‌های تاشو خود یا همان شیائومی میکس فولد ۲ را روانه بازار کرد. این گوشی در مقایسه با رقبای اصلی خود یعنی سری گلکسی زد فولد سامسونگ، دارای نمایشگر بیرونی عریض‌تری است.

شیائومی میکس فولد ۲ دارای نمایشگر درونی ۸.۰۲ اینچی از نوع LTPO2 اولد با رزولوشن 1914p و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر بیرونی ۶.۵۶ اینچی گوشی نیز از نوع امولد بوده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. حداکثر میزان روشنایی این دو نمایشگر، معادل با ۱۳۰۰ نیت بوده و هر دوی آنها از دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کنند. شیائومی همچنین شیشه به کار رفته روی نمایشگر بیرونی گوشی را با لایه حفاظتی گوریلا گلس ویکتس مقاوم سازی کرده است.

این گوشی که با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI Fold 13 به بازار عرضه شد؛ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول و پردازنده گرافیکی ادرنو ۷۳۰ استفاده می‌کند. شیائومی میکس فولد ۲ در نسخه‌هایی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 قابل تهیه است.

در بخش دوربین، شیائومی میکس فولد ۲ نیز همانند بسیاری از محصولات این شرکت از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی، ۵۰ مگاپیکسلی بوده و قابلیت‌های لرزشگیر اپتیکال و فوکوس PDAF را به همراه دارد؛ یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و یک دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این محصول نیز رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل را داشته و درون پانچ هول قسمت میانی نمایشگر بیرونی واقع شده است.

این گوشی تاشو دارای اسپیکر‌های استریو با برند هارمن کاردن بوده و سنسور اثر انگشت آن که از نوع اپتیکال است؛ زیر نمایشگر گوشی قرار دارد. شیائومی میکس فولد ۲ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی استفاده می‌کند؛ اما خبری از شارژ بی‌سیم در این گوشی نیست.

در نهایت، باید گفت که شیائومی میکس فولد ۲ گوشی تاشو بسیار جذابی بوده و مشخصات سخت افزاری آن، این محصول را به رقیب مناسبی برای گوشی‌های گلکسی زد فولد سامسونگ تبدیل می‌کند. البته به دلیل موجودی محدود، قیمت این گوشی در بازار ایران بسیار بالا بوده و حتی از گلکسی زد فولد ۴ نیز برای کاربران گران‌تر تمام می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید یک گوشی تاشو را دارید؛ به سراغ گلکسی زد فولد ۴ رفته و تنها اگر قیمت گوشی برایتان اهمیتی ندارد؛ شیائومی میکس فولد ۲ را تهیه کنید.

 

با سپاس از شما که در این سری از راهنمای خرید گوشی‌های شیائومی، با جی اس ام همراه بودید. امیدواریم که این مطلب، برای شما مفید بوده و موجب سهولت روند تصمیم گیری برای خرید یک گوشی جدید باشد. درباره گوشی‌های رده بالای شیائومی که در این مطلب به معرفی آنها پرداختیم چه می‌اندیشید؟ آیا محصول دیگری را در نظر دارید که جای آن در این لیست خالی باشد؟

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)