خانهاخبار
برخی از مشخصات سخت افزاری آنر ۹۰ پرو فاش شدند

برخی از مشخصات سخت افزاری آنر ۹۰ پرو فاش شدند

در امروز شاهد افشای برخی از مشخصات گوشی آنر ۹۰ پرو، توسط یکی از افشاگران قابل اطمینان هستیم.
۱۴۰۲/۱/۲۹

در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲، شاهد عرضه سری گوشی‌های آنر ۸۰ به بازار بودیم و اکنون نیز به نظر رسیده که این شرکت در حال کار روی نسل بعدی این گوشی‌هاست. به ادعای «Digital Chat Station» که از افشاگران فعال و قابل اطمینان در زمینه محصولات چینی محسوب می‌شود؛ گوشی آنر ۹۰ پرو در این سری یک آپگرید جزئی بوده و همچنان از نمایشگر، چیپست و دوربین اصلی نسل پیشین بهره خواهد برد.

image

 

با توجه به گفته‌های این افشاگر، آنر ۹۰ پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول استفاده کرده که کلاک اسپید هسته اصلی آن، به ۳ گیگاهرتز می‌رسد. نمایشگر این گوشی، رزولوشن 1224p را داشته و دوربین‌های سلفی دوگانه این محصول نیز درون پانچ هول قرار گرفته‌اند. «Digital Chat Station» همچنین این محصول را با گوشی اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس مقایسه کرده و می‌گوید که گوشی اوپو سخت افزار بهتری خواهد داشت.

به نظر رسیده که دوربین اصلی این گوشی نیز مشابه سابق بوده و همچنان شاهد استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ آیزوسل HP3 خواهیم بود. البته در نسل پیشین یا همان آنر ۸۰ پرو، این سنسور تنها امکان ثبت تصاویر ۱۶۰ مگاپیکسلی را داشت و باید صبر کرده و ببینیم که آیا آنر این بار از توانایی کامل سنسور سامسونگ استفاده خواهد کرد یا خیر؟

image

 

درباره مشخصات سخت افزاری فاش شده از آنر ۹۰ پرو چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، دلیل این حجم از عدم تغییرات و حتی به کار نبردن یک چیپست جدید در این محصول چه بوده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)