خانهاخبار
لیست کامل مشخصات فنی وویو X فولد ۲ و ویوو X فلیپ فاش شد

لیست کامل مشخصات فنی وویو X فولد ۲ و ویوو X فلیپ فاش شد

گوشی‌های تاشو جدید ویوو تا دو روز دیگر معرفی خواهند شد.
۱۴۰۲/۱/۲۸

همانطور که می‌دانیم، ویوو قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل مصادف با ۳۱ فروردین از نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به ویوو X فولد ۲ رونمایی کند.به علاوه، این برند چینی در تاریخ یاد شده اولین گوشی تاشو فلیپ خود به نام ویوو X فلیپ را نیز معرفی خواهد کرد. در این راستا، وبسایت 91Mobiles در گزارشی اختصاصی لیست کامل مشخصات فنی این دو گوشی تاشو را به اشتراک گذاشته است. 

ویوو X فولد ۲

براساس این گزارش، ویوو X فولد ۲ از نمایشگر داخلی ۸٫۰۳ اینچی با فناوری HDR10 پلاس بهره خواهد برد. نسبت تصویر نمایشگر داخلی این گوشی برابر با ۴٫۳:۵ خواهد بود. از آن سو، نمایشگر کاور ۶٫۵۳ اینچی ویوو X فولد ۲ نیز از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. تراکم پیکسلی دو نمایشگر گوشی تاشو ویوو به ترتیب برابر با 360ppi و 420ppi خواهد بود. 

image

ویوو X فولد ۲ به اولین گوشی تاشو جهان بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو روانه بازار می‌شود. سخت‌افزار این گوشی همچنین با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 همراه می‌شود. منبع تغذیه ویوو X فولد ۲ باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ باسیم ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای عکاسی باکیفیت، ویوو X‌ فولد ۲ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که با لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور پرتره ۱۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

ویوو X فلیپ

اولین گوشی فلیپ ویوو از نمایشگر داخلی ۶٫۷۴ اینچی امولد بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی همچنین از تراکم پیکسلی 406ppi و نسبت تصویر ۲۱:۹ برخوردار خواهد بود. یکی از ویژگی‌های برجسته ویوو X فلیپ نمایشگر کاور ۳ اینچی آن است که احتمالا از قابلیت‌های ویژه‌ای پشتیبانی خواهد کرد. 

ویوو X فلیپ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شده است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. 

image

سیستم دوربین ویوو X فلیپ شامل دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود که در ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل قرار خواهد گرفت. دوربین سلفی این گوشی تاشو در خود سنسور ۳۲ مگاپیکسلی را جای خواهد داد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X‌ فولد ۲ در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز روانه بازار خواهد شد در حالی که رنگ‌بندی ویوو X فلیپ شامل سه رنگ طلایی، بنفش و مشکی می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)