خانهاخبار
آیفون ۱۵ پرو را در تصاویر رندری جدید تماشا کنید

آیفون ۱۵ پرو را در تصاویر رندری جدید تماشا کنید

پرچمدار نسل بعدی اپل با حاشیه نمایشگر بسیار باریک و برآمدگی زیاد دوربین همراه خواهد بود.
۱۴۰۲/۱/۱۹

ماه فوریه بود که اولین گروه از رندرهای CAD پرچمدار نسل بعدی اپل یعنی آيفون ۱۵ پرو در دسترس کاربران قرار گرفت. پس از انتشار این تصاویر، نسخه ویژه قرمز رنگ این پرچمدار نیز در تصویر رندری دیده شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده،‌ منبع مشابه تصاویر رندری قبلی با رندرهای جدیدی بازگشته است که طراحی آیفون ۱۵ پرو را در همه زوایا نشان می‌دهد. این تصاویر رندری از کیفیت مطلوبی بهره می‌برند و بهترین تصاویر پرچمدار اپل محسوب می‌شوند که تا به امروز منتشر شده است.

image

رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو نشان می‌دهند که این پرچمدار از فریم تیتانیومی با لبه‌های گرد بهره خواهد برد که با طراحی سری پرچمدار آیفون ۱۴ تا حدودی متفاوت است. برآمدگی دوربین‌های این پرچمدار نیز در مقایسه با نسل قبلی بیشتر شده است که باعث ضخیم‌تر شدن کلی ماژول دوربین نیز خواهد شد. البته جالب توجه است که برآمدگی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس احتمالا کمتر از این گوشی خواهد بود.

گزارش شده است که دوربین‌های آیفون ۱۵ پرو از فناوری کاملا جدیدی برخوردار خواهد بود که قادر است نور بیشتری جذب کند و اکسپوژر را نیر در حد تعادل نگه دارد. به علاوه، شایعات قبلی نیز اذعان داشته‌اند که آیفون ۱۵ پرو نیز به لنز پریسکوپی مجهز خواهد بود. 

همانطور که می‌دانیم، همه مدل‌های سری آیفون ۱۵ به درگاه USB-C مجهز خواهند بود. ناگفته نماند که قابلیت شارژ سریع این سری پرچمدار تنها به کابل‌های مورد تایید اپل محدود خواهد شد و همه کابل‌های موجود در بازار با پرچمدارهای اپل سازگار نخواهند بود. کلیدهای پاور و کنترل حجم صدا نیز در سری آیفون ۱۵ از نوع هپتیک (غیر متحرک) خواهند بود. این کلیدها به دو موتور هپتیکی جدید مجهز شده‌اند که حس و حال کار با کلیدهای فیزیکی را برای کاربر شبیه‌سازی می‌کند. کلید بی‌صدا کردن دستگاه نیز غیرفیزیکی است. 

شایان ذکر است که حاشیه نمایشگر آیفون ۱۵ پرو در همه طرفین برابر با ۱٫۵۵ میلی‌متر خواهد بود که طراحی پنل جلویی این گوشی را بسیار جذاب می‌کند. نمایشگر این گوشی همچنین مقداری خمیده است که با فریم تیتانیومی آن ادغام شده است. با کم شدن چشمگیر حاشیه نمایشگر، آیفون ۱۵ پرو به نسبت نسل قبلی خود نیز جمع‌وجورتر خواهد بود در حالی که اندازه نمایشگر آن ثابت می‌ماند. در این راستا، پرچمدار جدید اپل از ابعاد ۱۴۶٫۴۷ در ۷۰٫۴۶ در ۸٫۲۴ بهره می‌برد. برای مقایسه، ابعاد آیفون ۱۴ پرو برابر با ۱۴۷٫۴۶ در ۷۱٫۴۵ در ۷٫۸۴ است.

image

آیفون ۱۵ پرو در کنار آیفون ۱۴ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که آیفون ۱۵ پرو احتمالا در چهار رنگ سفید، مشکی،‌ طلایی و رنگ ویژه قرمز تیره روانه بازار خواهد شد. به مانند سال‌های گذشته، انتظار می‌رود نسل جدید سری پرچمدار اپل در ماه سپتامبر معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)