خانهاخبار
احتمالا iOS 16.4.1 خیلی زود منتشر می‌شود

احتمالا iOS 16.4.1 خیلی زود منتشر می‌شود

ظاهرا مشکلات برنامه آب و هوا و البته به گفته برخی کاربران مشکلات وای فای، باعث شده تا اپل مجبور شود به سرعت یک بروزرسانی کوچک را منتشر کند.
۱۴۰۲/۱/۱۶

به گفته یک منبع با سابقه اثبات شده، اپل در حال آماده شدن برای انتشار iOS 16.4.1 است. هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی به طور دقیق چه زمانی در دسترس خواهد بود، اما احتمالا این هفته یا هفته آینده منتشر خواهد شد.

بروزرسانی‌های جزیی مانند iOS 16.4.1 به طور معمول بر رفع اشکال و بهبودهای امنیتی متمرکز هستند. از زمان انتشار iOS 16.4 که چیز زیادی هم از آن نگذشته، برخی کاربران آیفون از مشکلات مربوط به برنامه آب و هوا و مجبور شدن به وارد کردن مجدد رمزهای عبور وای فای شکایت کرده‌اند. صفحات وضعیت سیستم اپل مشکلات مربوط به برنامه آب و هوا و WeatherKit را تایید کرده‌اند و گفته‌اند که در حال کار بر روی آنها هستند.

image

iOS 16.4.1 یک بروزرسانی کوچک خواهد بود، در حالی که iOS 16.5 همچنان در حال آزمایش است. اپل هفته گذشته اولین نسخه بتای iOS 16.5 را با چند تغییر جزیی، از جمله افزودن تب «Sports» در اپلیکیشن Apple News و امکان شروع ضبط صفحه با فراخواندن سیری، عرضه کرد. احتمال می‌رود این نسخه در ماه می (اردیبهشت) برای عموم عرضه شود.

از طرفی انتظار می‌رود اپل iOS 17 را در WWDC 2023 معرفی کند؛ رویدادی که از ۵ تا ۹ ژوئن (۱۵ تا ۱۹ خرداد) برگزار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)