خانهاخبار
اوپو فایند N3 احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تر و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود

اوپو فایند N3 احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تر و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود

گزارشی جدید به مشخصات فنی نسل جدید گوشی تاشو اوپو پرداخته است.
۱۴۰۲/۱/۱۰

ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی بود که اوپو از گوشی تاشو خود به نام اوپو فایند N2 رونمایی کرد و حالا به تازگی شایعاتی پیرامون نسل جدید این گوشی یعنی اوپو فایند N3 در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

براساس این گزارش، اوپو فایند N3 به نمایشگر داخلی بزرگ‌تر ۸ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۲۶۸ در ۲۴۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. برای مقایسه، دو گوشی تاشو اوپو فایند N و فایند N2 از نمایشگر داخلی ۷٫۱ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۷۹۲ در ۱۹۲۰ بهره می‌برند. 

image

انتظار می‌رود اوپو فایند N3 از دو دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار باشد که به ترتیب در نمایشگر‌های کاور و داخلی به کار خواهد رفت. پنل پشتی این گوشی تاشو میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. به همراه این دوربین،‌ اوپو فایند N3 به لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. به علاوه،‌ وظیفه پردازش‌های سخت‌افزاری نیز برعهده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند اوپو فایند N3 از باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. در این گزارش همچنین ذکر شده است اوپو برای توسعه گوشی تاشو خود از یک طراحی فوق نازک استفاده خواهد کرد که البته جزئیات آن هنوز نامشخص است. اوپو فایند N3 به احتمال زیاد در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)