خانهاخبار
اپل به طور رسمی زمان معرفی سیستم عامل‌های جدیدش را اعلام کرد

اپل به طور رسمی زمان معرفی سیستم عامل‌های جدیدش را اعلام کرد

رویداد خرداد ماه امسال اپل نیز به صورت آنلاین خواهد بود.
۱۴۰۲/۱/۹

اپل دقایقی قبل اعلام کرد که سی و چهارمین کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان، از دوشنبه ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) تا جمعه ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که به مانند سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، رویداد امسال نیز به صورت آنلاین و برای تمامی توسعه دهندگان رایگان خواهد بود.

اپل جلسات آنلاینی را برگزار می‌کند که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا در مورد ویژگی‌ها و نرم افزارهای جدیدی که در WWDC معرفی می‌شوند، آموزش ببینند. همچنین یک چالش سنتی دانشجویی برای برنامه سوییفت نیز برگزار خواهد شد که اپل تا ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) جواب‌ها را از افراد شرکت‌کننده می‌پذیرد.

image

 

در حالی که WWDC 2023 بار دیگر به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اپل در حال برنامه‌ریزی یک رویداد ویژه برای توسعه دهندگان و دانشجویان منتخب است که در ۵ ژوئن در پردیس اپل پارک برگزار می شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند سخنرانی اصلی و ویدیوها را تماشا کنند، با برخی از کارمندان اپل ملاقات کنند و در مراسم «Apple Design Awards» شرکت کنند. اپل سال گذشته هم رویداد مشابهی را به صورت حضوری برگزار کرد.

اعضای فعلی برنامه توسعه‌دهنده اپل، فارغ‌التحصیلان کمپ کارآفرینی این شرکت و برندگان قبلی چالش دانشجویی سوییفت می‌توانند درخواستی را برای حضور در رویداد اپل پارک ارسال کنند. اپل قصد دارد شرکت‌کنندگان را با قرعه‌کشی به صورت تصادفی انتخاب کند و اعلان‌های آن تا ۵ آوریل (۱۶ فروردین) منتشر خواهد شد.

اپل روز دوشنبه ۵ ژوئن یک رویداد کلیدی برای نمایش tvOS 17، watchOS 10، iPadOS 17، iOS 17 و macOS 14 برگزار خواهد کرد، به علاوه احتمال می‌رود این شرکت از محصولات سخت افزاری جدیدی (شاید مک پرو و مک بوک ۱۵ اینچی) هم رونمایی کند. انتظار می‌رود که رویداد امسال بر روی هدست واقعیت ترکیبی تمرکز داشته باشد که اپل در حال توسعه آن است.

قبل از سال ۲۰۲۰، همه رویدادهای WWDC به صورت حضوری بود که در مرکز همایش مک انری در سن خوزه برگزار می‌شد، اما حتی با پایان یافتن همه‌گیری کرونا، اپل در به رویدادهای آنلاین رو آورده است. البته ناگفته نماند که فرمت آنلاین به توسعه دهندگان بیشتری امکان می دهد تا تجربه WWDC را داشته باشند، زیرا هیچ محدودیتی برای حضور در آن وجود ندارد.

اپل قصد دارد اطلاعات اضافی را قبل از WWDC 2023 از طریق ایمیل، برنامه Apple Developer و وب سایت Apple Developer در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)