خانهاخبار
برچسب قیمتی و جزئیات طراحی موتو اج ۴۰ فاش شد

برچسب قیمتی و جزئیات طراحی موتو اج ۴۰ فاش شد

شایعه‌ای جدید به تشریح اطلاعات مربوط به قیمت و طراحی میان‌رده پرمیوم جدید موتورولا پرداخته است.
۱۴۰۲/۱/۱۰

اوایل هفته جاری، وبسایت MySmartPrice لیست کامل مشخصات فنی گوشی جدید موتورولا موسوم به موتو اج ۴۰ که نسخه میان‌رده گوشی پرچمدار موتو اج ۴۰ پرو محسوب می‌شود را فاش کرد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر شناخته‌شده به نام OnLeaks با همکاری وبسایت The Tech Outlook تصاویر رندری با کیفیتی را از موتو اج ۴۰ به اشتراک گذاشتند که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. به علاوه، در این گزارش برچسب قیمتی این گوشی برای بازارهای اروپایی نیز فاش شده است. 

طبق اطلاعات فاش شده توسط OnLeaks، گوشی موتو اج ۴۰ با قیمت ۵۹۹ یورویی روانه بازارهای اروپایی خواهد شد. برای مقایسه، گزارش شده است که گوشی پرچمدار موتو اج ۴۰ پرو با قیمت ۸۹۹ یورویی عرضه خواهد شد. با این برچسب قیمتی، گوشی جدید موتورولا یک محصول میان‌رده پرمیوم خواهد بود که قرار است تجربه کاربری مشابه موتو اج ۴۰ پرو را با قیمتی پایین‌تر برای طیف بیشتری از کاربران در دسترس قرار دهد. 

از نقطه نظر طراحی، موتو اج ۴۰ از نمایشگر خمیده و حفره‌دار مشابه موتو اج ۴۰ پرو بهره خواهد برد. البته برای در دست گرفتن راحت‌تر گوشی، پنل پشتی نیز مقداری خمیدگی دارد. به علاوه، چهار گوشه این دستگاه حالی گرد دارد. موتو اج ۴۰ از دوربین پشتی دوگانه بهره می‌برد که در جزیره مربعی‌شکل قرار گرفته است. برای مقایسه، رندرهای موتو اج ۴۰ پرو فاش کرده‌اند که این پرچمدار به سه دوربین مجهز است و ماژول دوربین آن مقداری کوچکتر از نمونه مشابه در موتو اج ۴۰ است. 

شایان ذکر است که به احتمال زیاد موتو اج ۴۰ در چهار رنگ مشکی،‌ آبی، سبز و قرمز روانه بازار خواهد شد. از میان‌ این مدل‌ها، نسخه‌های مشکی و سبز رنگ با چرم مصنوعی همراه خواهند شد در حالی که دو مدل دیگر با بدنه آکریلیک عرضه خواهند شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، موتو اج ۴۰ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین به نمایشگر ۶٫۵ اینچی ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و روشنایی ۱۲۰۰ نیتی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این دستگاه تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 همراه می‌شود. منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۸ واتی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)