خانهاخبار
ایسوس راگ فون ۷ آلتیمت در بنچمارک AnTuTu دیده شد

ایسوس راگ فون ۷ آلتیمت در بنچمارک AnTuTu دیده شد

دیگر زمان زیادی تا عرضه سری گوشی‌های گیمینگ ایسوس راگ فون ۷ باقی نمانده و به تازگی قدرتمندترین مدل این سری در بنچمارک AnTuTu دیده شده است.
۱۴۰۲/۱/۹

شرکت ایسوس قصد داشته تا در روز ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین)، از سری گوشی‌های گیمینگ راگ فون ۷ رونمایی کند. پس از اینکه مدتی پیش، شاهد نتایج مربوط به سه گوشی این سری در بنچمارک گیک‌بنچ با شماره مدل‌های AI2205_B، AI2205_C و AI2205_D بودیم؛ اکنون مدل AI2205_D در بنچمارک معروف AnTuTu نیز دیده شده است. به نظر رسیده که این شماره مدل، مربوط به قدرتمند‌ترین گوشی در این سری یا همان ایسوس راگ فون ۷ آلتیمت باشد.

image

 

گوشی تست شده در این بنچمارک، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم را به همراه داشته و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 است. ایسوس راگ فون ۷ آلتیمت از سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده کرده و در این بنچمارک، موفق به کسب امتیاز ۱٫۳۴۶٫۱۰۶ شد.

این گوشی احتمالا دارای نمایشگری ۶.۷۸ اینچی از نوع E4 امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی بوده و ظرفیت باتری آن، معادل با ۶٫۰۰۰ میلی آمپر است. ایسوس راگ فون ۷ آلتیمت از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

image

 

در بخش دوربین، به احتمال زیاد با یک سیستم دوربین سه‌ گانه طرف هستیم که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX766، یک دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی و نهایتا یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را خواهد داشت.

image

 

درباره ایسوس راگ فون ۷ آلتیمت و نتیجه کسب شده توسط آن در بنچمارک AnTuTu چه فکر می‌کنید؟ آیا به گوشی‌های گیمینگ علاقه دارید یا خرید پرچمداران را تصمیم بهتری می‌دانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)