خانهاخبار
آپدیت جدید Elden Ring قابلیت ری تریسینگ را به این بازی اضافه کرد

آپدیت جدید Elden Ring قابلیت ری تریسینگ را به این بازی اضافه کرد

استودیوی فرام سافت‌ور به تازگی آپدیت جدید بازی محبوب Elden Ring را منتشر کرده که در کنار رفع باگ‌ها و بهبود‌های متفاوت، قابلیت ری تریسینگ را نیز به همراه دارد.
۱۴۰۲/۱/۴

استودیوی فرام سافت‌ور به تازگی آپدیت جدیدی را برای نسخه‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و پی سی بازی Elden Ring منتشر کرده است. آپدیت 1.09 این عنوان محبوب، در کنار رفع باگ‌ها و بهبود‌های متفاوت، قابلیت ری تریسینگ یا رهگیری پرتو‌ها را نیز به نسخه نسل نهمی و البته نسخه پی سی Elden Ring می‌آورد.

image

 

تنظیمات مربوط به ری تریسینگ، حالا در منوی تنظیمات این بازی قابل دسترس هستند؛ البته به گفته فرام سافت‌ور، فعال کردن این قابلیت ممکن است تا موجب افت فریم یا رزولوشن در هنگام بازی شود. تکنولوژی ری تریسینگ، نحوه نمایش نور و بازتاب آن در بازی‌ها را به صورت بسیار جدی بهبود بخشیده و موجب این می‌شود تا شاهد نورپردازی طبیعی‌تری باشیم.

لازم به ذکر بوده که با توجه به مشکلات افت فریم بازی Elden Ring در پی سی و کنسول‌های نسل نهمی، بسیاری از کاربران تمایل چندانی به فعال کردن این قابلیت ندارند؛ زیرا ری تریسینگ نیاز به قدرت پردازشی بالایی داشته و در صورت عدم بهینه سازی توسط توسعه دهندگان، عملکرد بازی را شدیدا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتشار قابلیت ری تریسینگ برای Elden Ring با این آپدیت، مهر تاییدی بر ادعا‌های پیشین برخی از افشاگران و دیتاماینر‌ها است. در ماه اکتبر، دیتاماینری به نام «sennoutantei» متوجه اشاره به ری تریسینگ در فایل‌های بازی Elden Ring شده بود.

image

 

فرام سافت‌ور در این آپدیت، از بالانس بخش چند نفره بازی نیز غافل نمانده که پس از انتشار آپدیت Colosseum، جان تازه‌ای گرفته است. این استودیو، قدرت برخی طلسم‌ها و مهارت‌ها در بازی را کاهش داده و در سوی دیگر، چند سلاح‌ کم طرفدار را قدرتمند‌تر کرده است.

فرام سافت‌ور مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای این بازی به همراه ری تریسینگ در پی سی را نیز اعلام کرده که می‌توانید آنها را در پایین مشاهده کنید.

image

 

حداقل مشخصات سخت افزاری لازم

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰
  • پردازنده: اینتل Core i5-10600K یا AMD Ryzen 5 3600XT
  • رم: ۱۶ گیگابایت حافظه رم
  • کارت گرافیک: انویدیا جی‌فورس RTX 3060 TI با حافظه ۸ گیگابایت یا AMD Radeon RX 6700 XT با حافظه ۱۲ گیگابایت
  • تنظیمات گرافیکی پیشنهادی: رزولوشن 1080p، کیفیت پایین، کیفیت ری تریسینگ پایین

 

مشخصات سخت افزاری پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۱
  • پردازنده: اینتل Core i7-10700K یا AMD Ryzen 7 3800XT
  • رم: ۱۶ گیگابایت حافظه رم
  • کارت گرافیک: انویدیا جی‌فورس RTX 3070 TI با حافظه ۸ گیگابایت یا AMD Radeon RX 6900 XT با حافظه ۱۶ گیگابایت
  • تنظیمات گرافیکی پیشنهادی: رزولوشن 1080p، کیفیت بالا، کیفیت ری تریسینگ بالا

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)