خانهاخبار
هواوی Enjoy 60، تبلت هواوی میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) و هدفون Freebuds 5 رونمایی شدند

هواوی Enjoy 60، تبلت هواوی میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) و هدفون Freebuds 5 رونمایی شدند

هواوی امروز در رویداد خود از محصولات جدید خود نسل جدید هدفون Freebuds و سری تبلت میت پد پرده‌برداری کرد.
۱۴۰۲/۱/۴

هواوی امروز رویدادی را برگزار کرد که در آن شاهد رونمایی از محصولات جدید این شرکت شامل سری پرچمدار هواوی P60، ساعت هواوی واچ آلتیمیت و گوشی تاشو هواوی میت X3 بودیم. آخرین دستگاه‌هایی که در رویداد غول فناوری چینی معرفی شدند گوشی مقرون به صرفه هواوی Enjoy 60، تبلت هواوی میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) و هدفون Freebuds 5 هستند که در حال حاضر برای بازار چین عرضه شده است. 

هواوی Enjoy 60

گوشی مقرون به صرفه هواوی از باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند. هواوی Enjoy 60 همچنین به نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی TFT ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس مجهز است. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. همانطور که انتظار می‌رفت، هواوی Enjoy 60 با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 روانه بازار خواهد شد. متأسفانه هواوی اطلاعات مربوط به تراشه این گوشی را اعلام نکرده است. 

هواوی Enjoy 60 در دو کانفیگ حافظه رم ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و سه رنگ مشکی،‌ آبی و طلایی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کانفیگ پایه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی جدید هواوی با قیمت ۱۹۰ دلاری به فروش خواهد رسید. 

هواوی میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) 

هواوی میت پد ۱۱ سال ۲۰۲۳ یک دستگاه میان‌رده از سری تبلت‌های هواوی محسوب می‌شود که از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد. این تبلت از نمایشگر ۱۱ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. قلب تپنده تبلت جدید هواوی تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است که با دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

image

دستورهای نرم‌افزاری هواوی میت پد ۱۱ (۲۰۲۳) توسط سیستم عامل HarmonyOS 3.1 اجرا می‌شود. انرژی موردنیاز این تبلت توسط باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. رنگ‌بندی میت پد ۱۱ شامل چهار رنگ مشکی،‌ آبی،‌ سفید و بنفش می‌شود. برچسب قیمتی این تبلت برای نسخه پایه برابر با ۳۲۲ دلار خواهد بود. 

هواوی Freebuds 5

آخرین محصولی که هواوی در رویداد بزرگ خود رونمایی کرد هدفون بی‌سیم جدید این برند موسوم به Freebuds 5 است که با طراحی مشابه قطره آب همراه شده است. هواوی ادعا کرده است که Freebuds 5 به لطف طراحی جدید به راحتی در گوش کاربر جای می‌گیرد. نسل جدید هدفون هواوی برای پخش صدای باکیفیت Hi-Res از کدک‌های صوتی L2HC و LDAC پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت صدای فراگیر محیطی نیز برای این هدفون تدارک دیده شده است که البته تنها با دستگاه‌های مجهز به HarmonyOS 3.0 سازگار است.

image

هواوی Freebuds 5 از قابلیت‌ حذف نویز فعال (ANC) برای حذف صداهای اضافی محیط بهره می‌برد. هدفون هواوی به درایورهای ۱۱ میلی‌متری مغناطیسی LCP برخوردار است. برای اتصال سریع‌تر، هواوی Freebuds 5 از بلوتوث نسخه ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال به چند دستگاه  را به طور همزمان فراهم ساخته است. هدفون Freebuds 5 در حدود ۵ ساعت قادر است به پخش موسیقی بپردازد در حالی که عمر باتری این هدفون به همراه کیس شارژ به حدود ۳۰ ساعت می‌رسد. 

image

هواوی Freebuds 5 از طریق درگاه USB-C به کار رفته در کیس آن شارژ می‌شود ولی شارژ بی‌سیم نیز در این هدفون امکان‌پذیر است. از دیگر مشخصات فنی Freebuds 5 می‌توان به گواهی ضدآب و غبار IP54 و کنترل‌های لمسی اشاره کرد. هدفون هواوی در سه رنگ نقره‌ای، سفید و نارنجی برای فروش قرار خواهد گرفت. برچسب قیمتی آن نیز برابر با ۱۳۲ دلار اعلام شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)