خانهاخبار
زمان رونمایی رسمی ردمی نوت ۱۲ توربو مشخص شد

زمان رونمایی رسمی ردمی نوت ۱۲ توربو مشخص شد

شیائومی امروز با انتشار تیزرهایی تاریخ رونمایی و بخشی از مشخصات فنی گوشی جدید برند ردمی را تایید کرد.
۱۴۰۲/۱/۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی امروز رسما تاریخ رونمایی از گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو را اعلام کرد. این گوشی جدیدترین مدل سری موفق و پرفروش سری ردمی نوت ۱۲ محسوب می‌شود. در این راستا، شیائومی هفته گذشته اعلام کرد گوشی موردانتظار ردمی به اولین گوشی بازار بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو عرضه می‌شود. امروز نیز این برند چینی با به اشتراک‌گذاری تیزرهایی زمان معرفی و بخشی از مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ توربو را تایید کرد. 

image

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی نوت ۱۲ توربو در تاریخ ۲۸ مارس مصادف با ۸ فروردین برای بازار چین رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی ماه آینده با نام تجاری پوکو F5 روانه بازارهای جهانی شود. 

شیائومی در این تیزرهای رسمی اذعان داشته است که تراشه ردمی نوت ۱۲ توربو با حافظه رم سریع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه خواهد شد. به عبارت دیگر،‌ این گوشی از برادر خود یعنی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس که از حافظه رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 بهره می‌برد نیز سریع‌تر خواهد بود. البته در حال حاضر، کانفیگ حافظه رم و حافظه داخلی ردمی نوت ۱۲ توربو نامعلوم است ولی به احتمال زیاد این گوشی در کانفیگ قدرتمند رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار گیرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که از نقطه نظر طراحی، لبه‌های پنل جلویی و پشتی ردمی نوت ۱۲ توربو تخت خواهد بود که ظاهری جذاب به آن بخشیده است. به نظر می‌رسد سنسور اثرانگشت نیز در سمت راست بدنه دستگاه قرار گرفته است. به علاوه، پنل پشتی ردمی نوت ۱۲ توربو میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. البته برخلاف دیگر مدل‌های سری ردمی نوت ۱۲، جزیره دوربین از ردمی نوت ۱۲ توربو حذف شده است و حالا سه لنز دوربین به صورت جداگانه از بدنه بیرون زده‌اند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نام برد که دیگر در اکثر گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده پرمیوم بازار به کار نمی‌رود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)