خانهاخبار
تبلت اوپو پد ۲ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رسما معرفی شد

تبلت اوپو پد ۲ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رسما معرفی شد

تبلت جدید اوپو از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ و نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی برخوردار است.
۱۴۰۲/۱/۲

اوپو امروز به طور رسمی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری اوپو فایند X6 رونمایی کرد که شامل دو مدل اوپو فایند X6 و فایند X6 پرو می‌شود. در کنار معرفی از این گوشی‌های هوشمند، اوپو از سومین تبلت اندرویدی خود به نام اوپو پد ۲ رونمایی کرد که نسخه نسل جدید تبلت اوپو پد محسوب می‌شود. این تبلت به لطف سخت‌افزار قدرتمند خود می‌تواند اکثر پردازش‌های موردنیاز طیف گسترده‌ای از کاربران را انجام دهد. 

image

به طور کلی، تبلت اوپو پد ۲ از نظر طراحی و مشخصات فنی تقریبا مشابه تبلت وان پلاس پد است که ۷ فوریه (۱۸ بهمن سال ۱۴۰۱) برای بازارهای جهانی رونمایی شد. طبق اعلام رسمی، اوپو پد ۲ به نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی LTPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر ۲۰۰۰ در ۲۸۰۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز است. یکی از ویژگی‌های برجسته این تبلت نسبت تصویر ۷:۵ آن است که فضای بیشتری را در حالت عمودی برای محتوای نمایش داده شده به ارمغان می‌آورد. با این نسبت تصویر، اوپو پد ۲ دستگاهی ایده‌آل برای پردازش‌های مالتی‌تسکینگ خواهد بود. 

image

در بخش سخت‌افزار،‌ اوپو پد ۲ از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ برخوردار است که با دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5‌ و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 همراه می‌شود. پنل پشتی این تبلت میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل است که در آن سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

image

شایان ذکر است که قسمت نرم‌افزاری اوپو پد ۲ توسط رابط کاربری ColorOS تزئین شده است. تبلت جدید اوپو همچنین با قلم هوشمند اوپو Pencil 2 سازگار خواهد بود که البته به طور جداگانه به فروش می‌رسد. براساس آنچه اوپو ادعا کرده است، این قلم هوشمند از نرخ تاخیر ۲ میلی‌ ثانیه‌ای و ۴۰۹۶ سطح از فشار پشتیبانی می‌کند. باتری اوپو پد ۲ ظرفیتی برابر با ۹۵۱۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و از شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو پد ۲ در دو رنگ خاکستری و طلایی روانه بازار خواهد شد. برای نسخه پایه شامل رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، این تبلت با قیمت ۴۳۶ دلاری در چین به فروش می‌رسد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)