خانهاخبار
بخشی از مشخصات فنی ناتینگ ایر ۲ رسما تایید شد

بخشی از مشخصات فنی ناتینگ ایر ۲ رسما تایید شد

کارل پی امروز بخشی از مشخصات فنی هدفون جدید ناتینگ ایر ۲ را اعلام کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود،‌ برند نوپای ناتینگ قصد دارد تا یک هفته دیگر از نسل جدید هدفون TWS خود موسوم به ناتینگ ایر ۲ (Nothing Ear 2) رونمایی کند. در این راستا، این برند اعلام کرده است که هدفون ناتینگ ایر ۲ در تاریخ ۲۲ مارس مصادف با ۲ فروردین معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز بخشی از مشخصات فنی این هدفون پرمیوم توسط مدیرعامل برتد ناتینگ رسما تایید شد. 

image

طبق این گزارش، کارل پی در یک مصاحبه که با وبسایت فوربس داشته است رسما اعلام کرد هدفون ناتینگ ایر ۲ با گواهی بهبودیافته ضدآب و گرد و غبار IP54 عرضه خواهد شد. برای مقایسه، هدفون ناتینگ ایر ۱ از گواهی IPX4 بهره می‌برد که حالا نسل جدید این هدفون با پیشرفت بزرگی در این زمینه همراه خواهد بود. در کنار پشتیبانی از گواهی IP54،‌ ناتینگ ایر ۲ از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی خواهد کرد که صدای باکیفیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. 

وبسایت رسمی برند ناتینگ نیز تیزری را به اشتراک گذاشته است که در آن یک سوسک با بال‌های شفاف را نشان می‌دهد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد هدفون ناتینگ ایر ۲ از طراحی شفاف بهره خواهد برد و اجزای تشکیل‌دهنده آن مشخص خواهد بود. این طراحی را قبلا نیز در ناتینگ ایر ۱ دیده بودیم. نسل جدید هدفون ناتینگ نیز از اتصال بلوتوثی چندنقطه‌ای (Blutooth Multipoint) پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال به دو دستگاه مختلف و به طور همزمان را فراهم می‌سازد. 

image

ناتینگ ایر ۱

شایان ذکر است پوسترهای تبلیغاتی ناتینگ ایر ۲ دیگر جزئیات فنی این هدفون را فاش ساخته‌اند. براساس اطلاعات موجود در این پوسترها، هدفون جدید ناتینگ از درایور داینامیک ۱۰ میلی‌متری و کنترل‌های لمسی بهره خواهد برد. به علاوه، قابلیت‌های شارژ بی‌سیم و حذف نویز فعال نیز برای ناتینگ ایر ۲ وجود خواهد داشت. ناتینگ ایر ۲ همچنین قادر است به همراه کیس شارژ تا ۳۶ ساعت کاربران را همراهی کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود ناتینگ ایر ۲ به عنوان رقیب دیگر هدفون‌های پرمیوم بازار مانند اپل ایرپادز پرو و گلکسی بادز پرو عرضه شود. البته در حال حاضر جزئیات عرضه و برچسب قیمتی این هدفون نامشخص است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)