خانهاخبار
اولین تصاویر واقعی از اجزای هدست واقعیت ترکیبی اپل به بیرون درز کرد

اولین تصاویر واقعی از اجزای هدست واقعیت ترکیبی اپل به بیرون درز کرد

یک حساب کاربری توییتر که سابقه خوبی در افشای اطلاعات اپل دارد، این تصاویر را منتشر کرده که برخی از نکات را در مورد این دستگاه می‌توان از آنها فهمید.
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

تصاویری از اجزای سازنده هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل امروز به صورت آنلاین به شاتراک گذاشته شده است. این تصاویر متعلق به یک کاربر توییتر با یک حساب کاربری محافظت شده است که سابقه به اشتراک‌گذاری اطلاعات دقیق در مورد محصولات اپل را نیز دارد.

image

 

سه مورد از تصاویر مذکور، کابل‌های نواری شکلی را نشان می‌دهند که اطراف چشم‌های کاربر قرار می‌گیرند و ممکن است برای اتصال اجزای نمایشگر به یک بورد استفاده شوند. تصویر دیگر به نظر می‌رسد آرایه‌ای از سه حسگر یا دوربین را در امتداد نوار انعطاف پذیر دیگری با طول مشابه نشان می‌دهد.

image

 

این کاربر سری تصاویر منتشر شده را به همراه ایموجی «صورت خندان با عینک آفتابی» منتشر کرده است و در حالی که آنها به طور مستقیم به هدست اپل متصل نیستند، شکل کابل‌های نواری نشانه‌هایی را تقویت می‌کند که آنها واقعا برای هدست آینده اپل طراحی شده‌اند.

انتظار می‌رود نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل در ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۲) در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت رونمایی شود و پس از آن در اواخر سال عرضه شود. تا به امروز تصاویر واقعی از اجزای هدست واقعیت AR/VR اپل را در فضای اینترنت مشاهده نکرده بودیم، اما با نزدیک شدن به معرفی این دستگاه و شروع تولید انبوه آن، بدون شک اینگونه موارد بیشتر و بیشتر مشاهده خواهد شد و اطلاعات بیشتری هم از این دستگاه متفاوت و مورد انتظار اپل به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)