خانهاخبار
مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی A54 و A34 در یک فروشگاه اتریشی لیست شد

مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی A54 و A34 در یک فروشگاه اتریشی لیست شد

نسل جدید میان‌رده‌های موردانتظار سامسونگ تا چند روز دیگر از راه می‌رسند.
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ قرار است در تاریخ ۱۶ مارس مصادف با ۲۵ اسفند از نسل جدید میان‌رده‌های خود موسوم به گلکسی A54 و گلکسی A34 رونمایی کند. تا به امروز، شایعات و گزارش‌های زیادی پیرامون این دو گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است که بخش زیادی از مشخصات فنی و طراحی آن‌ها فاش ساخته‌اند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک فروشگاه اتریشی به نام MediaMarket مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی A54 و گلکسی A34 را لیست کرده است. 

طبق لیست این فروشگاه، نسخه پایه گلکسی A54‌ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۰۰ یورویی عرضه خواهد شد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز با قیمت ۵۵۰ یورویی روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی گلکسی A54 نیز شامل رنگ‌های لیمویی، بنفش،‌مشکی و سفید می‌شود. از آن سو، کانفیگ‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی A34 به ترتیب با برچسب قیمتی ۳۹۰ و ۴۶۰ یورویی همراه خواهد بود. این گوشی همچنین در رنگ‌های بنفش، لیمویی،‌ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. 

گلکسی A54

شایان ذکر است به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربران قادر خواهند بود حافظه داخلی گلکسی A54 و گلکسی A34 را افزایش دهند. ناگفته نماند که نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایتی این دو گوشی به حافظه رم ۶ گیگابایتی مجهز هستند در حالی که نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی با حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

قیمت‌هایی که فروشگاه MediaMarket در لیست خود اعلام کرده است از برچسب قیمتی شایعه شده این دو میان‌رده پایین‌تر است. البته باید اشاره کرد که گلکسی A54 همچنان در مقایسه با نسل قبلی در حدود ۵۰ یورو افزایش قیمت خواهد داشت در حالی که گلکسی A34 به نسبت نسل قبلی با افزایش قیمتی ۲۰ یورویی مواجه خواهد شد.  

گلکسی A34

از نظر مشخصات فنی، گلکسی A54 و گلکسی A34 به ترتیب از نمایشگر ۶٫۴ و ۶٫۶ اینچی برخوردار خواهند بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کنند. دیگر مشخصات فنی گلکسی A54‌ شامل تراشه اگزینوس ۱۳۸۰، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A34 نیز از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ بهره می‌برد که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی تامین می‌شود. ساختار دوربین این میان‌رده نیز شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)