خانهاخبار
دوربین به کار رفته در گلکسی زد فولد ۵ مشابه نسل پیشین خواهد بود

دوربین به کار رفته در گلکسی زد فولد ۵ مشابه نسل پیشین خواهد بود

در امروز شاهد انتشار شایعه‌ای درباره گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ هستیم که به ادعای آن، دوربین اصلی این گوشی با نسل پیشین تفاوتی ندارد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یا همان گلکسی زد فولد ۵، احتمالا در سال جاری میلادی معرفی می‌شود. به تازگی، شاهد انتشار شایعه‌ای درباره این گوشی هستیم که به ادعای آن، دوربین اصلی به کار رفته در این محصول دقیقا مشابه نسل پیشین است. در نسل فعلی سری فولد یا همان گلکسی زد فولد ۴، شاهد استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ آیزوسل GN3‌ هستیم.

image

 

این شایعه، توسط افشاگری به نام «Ice Universe» منتشر شده که سابقه درخشانی در زمینه محصولات سامسونگ دارد. به گفته این افشاگر، استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی آیزوسل HP2 که در گلکسی اس ۲۳ الترا به کار رفته؛ در محصولی تاشو چون گلکسی زد فولد ۵ ممکن نبوده و سامسونگ را مجبور به استفاده از سنسوری قدیمی‌تر کرده است. متاسفانه، این افشاگر جزئیات بیشتری درباره این امر را اعلام نکرده و نمی‌دانیم که این تصمیم سامسونگ، در راستای کاهش هزینه‌های تولید دستگاه بوده و یا به طراحی خاصی این گوشی تاشو بر می‌گردد.

در هر صورت، باید گفت که سنسور ۵۰ مگاپیکسلی آیزوسل GN3 به کار رفته در گلکسی زد فولد ۴ نیز از عملکرد مناسبی برخوردار بود و در صورت استفاده از آن در گلکسی زد فولد ۵، سامسونگ حتما به وسیله بهینه سازی‌های نرم افزاری، عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. به نظر رسیده که سخت افزار و طراحی خاص گوشی‌های تاشو، استفاده از سنسور‌های بسیار پیشرفته در آنها را غیر ممکن کرده و باید چندین سال تا عرضه یک گوشی تاشو با چنین دوربین‌هایی صبر کنیم.

image

 

درباره عرضه نسل بعدی سری فولد سامسونگ با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی آیزوسل GN3 چه فکر می‌کنید؟ آیا پیش‌تر با گلکسی زد فولد ۴ کار کرده و از عملکرد دوربین آن رضایت داشته‌اید یا به عقیده شما، محصولاتی در این رده قیمتی باید دوربین‌های بهتری داشته باشند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)