خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا عرضه نخواهد شد!

گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا عرضه نخواهد شد!

قصه پر فراز و نشیب سری FE‌ سامسونگ سرانجامی ندارد و حالا گزارشی جدید ادعا می‌کند سامسونگ قصدی برای معرفی گلکسی اس ۲۳ FE ندارد
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

از آخرین باری که سامسونگ نسخه جدید سری گلکسی FE را روانه بازار کرد مدت زمان زیادی می‌گذرد. در این راستا،‌ گلکسی اس ۲۱ FE ماه ژانویه سال گذشته میلادی معرفی شد و پس از آن دیگر هیچ خبری پیرامون این سری قاتل پرچمدار از سوی غول فناوری کره جنوبی منتشر نشد. با این وجود،‌ برخی از شایعات و گزارش‌های غیر رسمی اذعان کرده بودند که سامسونگ قصد دارد از نسل جدید این سری موسوم به گلکسی اس ۲۲ FE رونمایی کند ولی متأسفانه این گوشی هرگز معرفی نشد. چندی پیش نیز یک شایعه ادعا کرد گلکسی اس ۲۳ FE که نسخه میان‌رده سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ محسوب می‌شود در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

حالا اما گزارشی جدید از سوی یک افشاگر برجسته و خوش‌سابقه به نام Rolnad Quandt در اختیار کاربران قرار گرفته است که طرفداران سامسونگ و سری گلکسی FE را ناامید می‌کند. براساس گفته‌های این افشاگر، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE را در سال جاری میلادی معرفی نخواهد کرد و یا حتی احتمال دارد هرگز عرضه نشود. شایان ذکر است Quandt جزئیات بیشتری از گلکسی اس ۲۳ FE را به اشتراک نگذاشته است ولی اگر قرار بود این گوشی در طی ماه‌های پیش رو معرفی شود این افشاگر به احتمال زیاد مطلع می‌شد.

image

گلکسی اس ۲۱ FE

البته باید اشاره کرد که هنوز نمی‌توان درباره‌ برنامه‌های سامسونگ اظهار نظر کرد چرا که گزارش‌های ضد و نقیض پیرامون سری گلکسی FE‌ وجود دارد. با توجه به این موضوع، گزارش این افشاگر تنها در حد یک شایعه است و نمی‌توان به طور قطع به آن استناد کرد. قبلا نیز این برند برجسته با معرفی گلکسی اس ۲۱ FE کاربران را غافلگیر کرد و احتمال دارد این استراتژی برای نسل جدید سری گلکسی FE‌ نیز تکرار شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد سامسونگ هرگز با عرضه گوشی‌های سری گلکسی FE راحت نبوده است چرا که این دستگاه‌های قاتل پرچمدار از نظر قیمتی در بین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده این برند قرار می‌گیرد و سامسونگ ترجیح می‌دهد کاربران بیشتر از گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی یا میان‌رده‌های پرمیوم سری گلکسی A بهره ببرند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۲/۲۱
کسی که میخواد Fe بگیره، خب یه تکانی به خودش میده پرچمدار می‌گیره.
کسی هم که پولش به fe نرسه، خب همون میان‌رده می‌گیره.
راه‌اندازی لاینِ FE از اوّل هم سیاستِ اشتباهی بود.
و بنظرم سامسونگ رویکرد خوبی رو اتخاذ کرده‌؛ رویکرد لبنیاتی!
پو‌ل‌بیشتر=ماست‌پُرچرب=پرچمدار
پول‌کمتر=ماستِ کم‌چرب=میان‌رده