خانهاخبار
اولین تصویر واقعی منتسب به پیکسل فولد در مترو نیویورک ثبت شد!

اولین تصویر واقعی منتسب به پیکسل فولد در مترو نیویورک ثبت شد!

به تازگی تصویری از یک گوشی هوشمند منتشر شده است که ادعا می‌شود اولین گوشی تاشو گوگل است.
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

تا به امروز،‌ شایعات مختلفی اذعان داشته‌اند گوگل در حال توسعه و ساخت اولین گوشی تاشو خود موسوم به پیکسل فولد است که احتمالا در طی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود اطلاعات رسمی مرتبط به این گوشی هوشمند در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O سال ۲۰۲۳ گوگل در اختیار کاربران قرار بگیرد. در حالی که هنوز غول فناوری آمریکایی هیچ اشاره‌ای به پیکسل فولد نداشته است امروز تصویری از یک گوشی‌ هوشمند منتشر شد که ادعا می‌شود همان گوشی تاشو گوگل است. 

براساس این گزارش، یک کاربر موفق شده است تصویری از یک گوشی هوشمند ثبت کند که احتمالا پیکسل فولد است. این کاربر اذعان داشته که پیکسل فولد در دستان کارمند گوگل قرار دارد که در حال تماشای یک ویدئو است. در این تصاویر نمایشگر کاور پیکسل فولد ثبت شده است که از حاشیه‌های نسبتا زیادی نیز برخوردار است. البته نمی‌توان به طور قطع درباره طراحی گوشی و یا صحت ادعا این کاربر اظهار نظر کرد چرا که اکثر تصاویر ثبت شده تار هستند و تنها یک عکس از کیفیت نسبتا خوبی بهره می‌برد. 

image

رندر پیکسل فولد

شایان ذکر است که طبق شایعات قبلی،‌ پیکسل فولد از طراحی مشابه گوشی اوپو فایند N2 با نمایشگر کاور کامپکت و نمایشگر داخلی بزرگ برخوردار خواهد بود. در این راستا، گزارش شده است که پیکسل فولد به نمایشگر داخلی ۷٫۵۷ اینچی و نمایشگر کاور ۵٫۷۸ اینچی مجهز خواهد بود. هر دو این نمایشگرها به احتمال زیاد توسط سامسونگ تامین خواهند شد. به علاوه، منبع تغذیه گوشی تاشو گوگل باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. قبلا یک شایعه ادعا کرده بود که تولید انبوه پیکسل فولد در سه‌ماهه سوم جاری میلادی آغاز خواهد شد و با قیمت ۱۸۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)