خانهاخبار
تصاویری از گوشی موتورولا اج ۴۰ پرو فاش شدند

تصاویری از گوشی موتورولا اج ۴۰ پرو فاش شدند

در امروز شاهد انتشار تصاویری از پرچمدار جدید موتورولا، یعنی اج ۴۰ پرو هستیم.
۱۴۰۱/۱۲/۱۷

با توجه به اینکه در حال نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه پرچمدار جدید شرکت موتورولا یا همان موتورولا اج ۴۰ پرو هستیم؛ در هر هفته شایعات و مطالب فاش شده بیشتری پیرامون این محصول منتشر می‌شوند. این گوشی در روز‌های اخیر، به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد و سپس نیز شاهد حضور آن در لیست کنسول گوگل پلی بودیم. این گوشی قرار است تا نقش نسخه جهانی موتورولا موتو X40 را ایفا کرده که در ماه دسامبر برای بازار چین معرفی شد.

image

 

در امروز نیز رندرها و تصاویر جدیدی از این گوشی توسط «اون بلس»، افشاگر شناخته شده منتشر شده‌اند. همانطور که انتظار داشتیم؛ این گوشی از نظر طراحی شباهت زیادی به موتو X40  داشته که در انحصار بازار چین است. اینطور که به نظر می‌رسد؛ نام‌ این محصول در بازار آمریکا متفاوت بوده و احتمالا، در این کشور با نام موتو اج پلاس (۲۰۲۳) شناخته خواهد شد.

image

 

موتورولا اج ۴۰ پرو به احتمال زیاد از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی استفاده می‌کند. این نمایشگر که حاشیه‌هایی خمیده دارد؛ از نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره خواهد برد. این گوشی، به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم و ۱۲ گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد. ظرفیت باتری این محصول، معادل با ۴۶۰۰ میلی آمپر بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی در آن به چشم می‌خورند.

image

 

این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۷ درجه و نهایتا یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری می‌شوند. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی که درون پانچ هول قسمت میانی بالای نمایشگر قرار دارد نیز ۶۰ مگاپیکسلی است.

از دیگر امکانات موتورولا اج ۴۰ پرو، می‌توان به اسپیکر‌های استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس و گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد. متاسفانه، هنوز تاریخ رونمایی از این محصول توسط موتورولا اعلام نشده است؛ اما به احتمال زیاد، مدل‌ دیگری مانند موتورولا اج ۴۰ معمولی نیز در کنار آن معرفی خواهد شد.

 

درباره طراحی و مشخصات پرچمدار جدید موتورولا چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی ارزش خرید را دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ناشناس

۱۴۰۱/۱۲/۲۰
درانتظاربودم که از موتورولایه گوشی توانمندکه توان خریدش داشته باشم واردایران بشه به خاطراینکه علاقه مندبه موتورولاهستم ازاین گوشی خریدکنم که به نظراین گوشیx40گوشه خوبی باشه تااینکه قیمت خریدش هم درتوانم باشه یاکه خیر

ناشناس

۱۴۰۱/۱۲/۲۰
حتمادرانتظارعرضه شدن وواردبازارهای داخلی هستیم ومنتظرتعیین قیمت خریدکه آیاتوان خریدنش راداشته باشم یاکه نه اس۲۱feدارم ازش راضیم خوبه امابه برندموتورولا علاقه دارم تااینکه قیت وعملکردش چطورباشه