خانهاخبار
تصاویر قاب کلاسوری گلکسی A54 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

تصاویر قاب کلاسوری گلکسی A54 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

قاب میان‌رده جدید سامسونگ طراحی آن را تایید می‌کند.
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

تا به امروز،‌ گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون میان‌رده جدید سامسونگ یعنی گلکسی A54‌ منتشر شده است که بخش بزرگی از مشخصات فنی و طراحی این گوشی را فاش ساخته‌اند. چند روز پیش نیز لیست کامل جزئیات فنی و رندرهای مختلف این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته بود. به علاوه، به نظر می‌رسد تا رونمایی از این گوشی زمان زیادی باقی نمانده است چرا که یک شایعه اخیرا ادعا کرده بود گلکسی A54 و گلکسی A34 در تاریخ ۱۵ مارس مصادف با ۲۴ اسفند معرفی خواهند شد. 

رندرهای گلکسی A54

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ در وبسایت شعبه مقدونیه خود تصاویر رسمی قاب کلاسوری گلکسی A54 را به اشتراک گذاشته است. این قاب Smart View Wallet Case‌ نام دارد و همانطور که از نام آن پیداست، از طراحی مشابه یک کیف پول بهره می‌برد که محفظه مخصوص جای‌گذاری کارت نیز بهره می‌برد. در بالای قاب نیز یک پنجره وجود دارد که بخشی از نمایشگر شامل ساعت را نشان می‌دهد. قاب‌های گلکسی A54 در رنگ‌های متنوعی نیز عرضه خواهد شد. 

خوشبختانه تصاویر رسمی قاب گلکسی A54 طراحی این گوشی را تایید می‌کنند. همانطور که از تصاویر این قاب پیداست، گلکسی A54 از طراحی مشابه گلکسی اس ۲۳ بهره خواهد برد. در این راستا،‌ این گوشی در پنل پشتی خود میزبان سه دوربین خواهد بود که لنزها به صورت جداگانه در زیر هم قرار گرفته‌اند. این میان‌رده همچنین از نمایشگر تخت می‌برد در حالی که فریم گرد آن حالتی فلزی دارد. سمت راست بدنه نیز در خود کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور را جای داده است. یکی از تصاویر رندری گلکسی A54 نیز نشان می‌دهد در بخش پایین این گوشی دریچه اسپیکر، میکروفون و درگاه USB-C قرار گرفته است. 

شایان ذکر است که طبق شایعات قبلی، گلکسی A54 از نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با رزلوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. انرژی این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد بود. ساختار دوربین این گوشی نیز شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال،‌ لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

genius

۱۴۰۱/۱۲/۱۸
واقعا نمیفهمم سام چه اصراری داره به استمرار اگزینوس؟؟از گالکسی اس4 که اگزینوس رو رو کرد تا حالا حدود ده ساله بازار روی خوش بهش نشون نمیده و مدلهای مجهز به اسنپدراگون همیشه محبوب تر بودن شما فروش A52s رو با A53 مقایسه کنی این ادعا کاملا اثبات میشه.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۲/۱۵
ظاهرش خوشگله ولی اگزینوسی‌بودن خرابش کرده
مثل انجیرخُشك‌ که پُشت‌ویترین دلبری می‌کنه، ولی بازش که می‌کنی کِرم داره??