خانهاخبار
اپل احتمال دارد به زودی رنگ جدیدی را برای آیفون‌های سری ۱۴ معرفی کند

اپل احتمال دارد به زودی رنگ جدیدی را برای آیفون‌های سری ۱۴ معرفی کند

وبلاگ Mac Otakara که سوابقی در خصوص افشای اطلاعات محصولات اپل دارد، گفته که اپل در نظر دارد یک رنگ جدید را برای سری آیفون ۱۴ برگزیند، موضوعی که با نگاهی به رویه سال‌های اخیر اپل، چندان دور از انتظار نیست.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

وبلاگ معروف ژاپنی Mac Otakara امروز پستی را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته که بر طبق آن، اپل قصد دارد رنگ زرد را برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس در بهار امسال در دسترس قرار دهد. با این حال این را هم باید گوشزد کرد که وبلاگ مذکور سوابق ثابتی در افشای اطلاعات محصولات اپل نداشته، لذا نمی‌توان به طور قطع این خبر را تایید کرد.

image

 

اپل اغلب رنگ‌های جدید آیفون را در بهار اضافه می‌کند تا فروش را در میانه چرخه محصول خود افزایش دهد. مارس گذشته (اسفند ۱۴۰۰)، اپل رنگ سبز جدیدی را برای آيفون ۱۳ و ۱۳ مینی و رنگ سبز آلپاین جدید را برای مدل‌های آيفون ۱۳ پرو معرفی کرد. در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰)، اپل آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی را هم با رنگ‌های بنفش عرضه کرد.

اپل آخرین بار گزینه رنگ زرد را برای آيفون ۱۱ در سال ۲۰۱۹ و آيفون XR در سال ۲۰۱۸ ارایه کرد. مشخص نیست که آیا اپل در حال برنامه‌ریزی رنگ جدیدی برای مدل‌های آيفون ۱۴ پرو است یا خیر، اما زرد ممکن است بسیار شبیه به گزینه طلایی موجود برای آن دستگاه‌ها باشد.

image

منابع متعددی اعلام کرده‌اند که تیم روابط عمومی اپل در حال برنامه‌ریزی برای یک جلسه توجیهی محصول در هفته آینده است. اپل رنگ‌های سبز جدید سری آیفون ۱۳ را در روز سه‌شنبه ۸ مارس سال گذشته میلادی (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) اعلام کرد، بنابراین این احتمال وجود دارد که این گزارش مربوط به معرفی رنگ جدید آیفون باشد، اما موضوع جلسه هنوز مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)