خانهاخبار
نخستین بسته الحاقی بازی Elden Ring با نام Shadow of the Erdtree معرفی شد

نخستین بسته الحاقی بازی Elden Ring با نام Shadow of the Erdtree معرفی شد

استودیوی فرام سافت‌ور اخیرا نخستین بسته الحاقی بازی محبوب Elden Ring به نام Shadow of the Erdtree را معرفی کرده است.
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

استودیوی فرام سافت‌ور سرانجام نخستین بسته الحاقی بازی محبوب Elden Ring با نام Shadow of the Erdtree را معرفی کردند. فرام سافت‌ور، این خبر را در اکانت توییتر بازی Elden Ring اعلام کرده و یک عکس کانسپت از این بسته الحاقی را نیز در کنار آن منتشر کرده است.

image

 

در این تصویر، شاهد شخصیتی سوار بر اسب این بازی یا همان «تورنت» هستیم که در حال عبور از دشتی خالی و مه‌زده است. در دوردست نیز یکی از درخت‌های غول‌پیکر Erdtree به چشم خورده که به نظر، در حال خشک شدن می‌رسد.

فرام سافت‌ور در بیانیه خود برای معرفی این بسته الحاقی چنین گفته است:

«نخستین بسته الحاقی Elden Ring با نام Shadow of the Erdtree در دست ساخت است. امیدواریم که در آینده نزدیک، از ماجراجویی‌های جدید خود در The Lands Between لذت ببرید.»

image

 

متاسفانه، این استودیو جزئیات بیشتری درباره بسته الحاقی جدید خود را منتشر نکرده و خبری از ویدیو‌های گیمپلی و یا تاریخ عرضه آن نیست. سایت بازی Elden Ring تایید کرده که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree، برای تمامی نسخه‌های این بازی عرضه شده که شامل پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس هستند.

این بازی که چندی پیش نخستین سالگرد پس از عرضه‌اش را پشت سر گذاشت؛ موفق شد تا با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی کاربران و منتقدین روبرو شده و اکثر جوایز بهترین بازی سال را نیز به خود اختصاص داد. شرکت Bandai Namco در هفته گذشته اعلام کرد که فروش Elden Ring به بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سطح جهان رسیده است.

image

 

درباره بازی Elden Ring و معرفی نخستین بسته الحاقی آن چه می‌اندیشید؟ آیا در انتظار این بسته الحاقی بوده و در اولین فرصت قصد بازگشت به The Lands Between را دارید و یا چندان با این عنوان ارتباط برقرار نکردید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)