خانهاخبار
پرفروش ترین گوشی‌های چینی سال 2022 در ایران

پرفروش ترین گوشی‌های چینی سال 2022 در ایران

موبایل های هوشمند چینی شهرت خوبی دارند و خواب است بدانید که بهترین گوشی‌های چینی در واقع برخی از پرفروش‌ترین‌ گوشی‌ها در بازارهای جهانی به شمار می‌روند. دلیل این باور اشتباه که گوشی‌های هوشمند چینی کیفیت مرغوبی ندارند این است که شرکت‌های تولیدکننده این کشور قبلا سابقه خوبی در این حوزه نداشته اند؛ اما امروزه همراه با افزایش کیفیت ساخت، مزایایی هم ارائه می‌دهند که باعث می‌شود بسیاری از افراد به خرید آن‌ها تمایل داشته باشند.
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

موبایل های هوشمند چینی شهرت خوبی دارند و خواب است بدانید که بهترین گوشی‌های چینی در واقع برخی از پرفروش‌ترین‌ گوشی‌ها در بازارهای جهانی به شمار می‌روند. دلیل این باور اشتباه که گوشی‌های هوشمند چینی کیفیت مرغوبی ندارند این است که شرکت‌های تولیدکننده این کشور قبلا سابقه خوبی در این حوزه نداشته اند؛ اما امروزه همراه با افزایش کیفیت ساخت، مزایای رقابتی نیز ارائه می‌دهند که باعث شده بسیاری از افراد به خرید آن‌ها روی بیاورند. از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه آن‌ها اشاره کرد.

image

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

طبیعتا نمی توان به طور دقیق بیان کرد که بهترین گوشی چینی در سال 2022 متعلق به کدام برند است، زیرا هر یک از برندهای گوشی‌ در کلاس‌های مختلف قیمتی تولید می‌شوند و هر یک از این مدل‌ها در یک مشخصه بهترین هستند؛ به‌عنوان‌مثال می‌توان گفت که از نظر عملکرد بهترین گوشی چینی در سال 2022 که در بازارهای جهانی توزیع شده متعلق به برند وان پلاس بوده است. درحالی‌که برند هوآوی هم از نظر عملکرد دوربین حرف اول را می‌زند و گوشی رده‌بالای آن بهترین دوربین گوشی چینی را داراست.

طبق آمار به دست آماده از فروش گوشی‌های چینی در بازار ایران، طی سال گذشته گوشی های زیر از بیشترین اقبال میان ایرانیان برخوردار بوده اند.

 

گوشی‌های پرفروش چینی در سال 2022

1. وان پلاس (OnePlus)

مدل های پرفروش برند وان پلاس در زیر آمده است:

8 Pro, 9 Pro, 10 Pro, Nord, Nord 2, Nord N20

2. شیائومی (Xiaomi)

مدل های پرفروش برند شیائومی در زیر آمده است:

12s, 12s Ultra, Mix4, Mi 11 Ultra, Mi 11, Poco GT X4, Poco X4 Pro, Poco X3 NFC, Poco X3 Pro, Poco F3, Redmi Note 9s, Redmi Note 10 Pro, Redmi Note 11, Redmi Note 11 Pro, GT 2 Pro

3. هوآوی (Huawei)

مدل های پرفروش برند هوآوی در زیر آمده است:

P40 Lite E, Mate X2, Mate Xs2, P50 Lite E, P50 Pro, Mate 40 Pro

4. اوپو (Oppo)

مدل های پرفروش اوپو در زیر آمده است:

Find X5 Pro, Find X2 Pro, Find X3 Pro

5. آنر (Honor)

مدل های پرفروش آنر در زیر آمده است:

70, 70 Pro Plus

6. زد تی ای(ZTE)

مدل های پرفروش زد تی ای در زیر آمده است:

Axon 40 Ultra, Axon 30 Ultra

image

دلیل پایین‌بودن قیمت برندهای چینی

هر یک از شرکت‌های چینی برای اینکه بتوانند محصول خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه کنند سیاست و راهبرد خاص خود را دارند. اما به‌طورکلی یکی از بهترین دلایل خوش‌قیمت بودن گوشی‌های چینی، ارزان‌بودن نیروی کار در این کشور است. از جمله دلایل دیگری که می‌توان برای ارزان‌بودن مدل‌های گوشی چینی به آن اشاره کرد، که این شرکت‌ها بیشتر بر فروش آنلاین متکی هستند و با این کار واسطه‌ها را حذف می کنند. همچنین برخی از این شرکت‌ها تعداد محدودی از هر مدل را تولید می‌کنند و این امر اشتیاق به خرید را در مشتریان بیشتر کرده و در نتیجه محصول سریع‌تر به فروش رفته و هزینه نگهداری به صفر می رسد.

در آخر...

در این مطلب پرفروش ترین گوشی های چینی در سال گذشته را معرفی کردیم تا بتوانید شناخت دقیق‌تری از بازار موبایل چین داشته باشید و پروسه خرید از چین را راحت تر و با آگاهی بیشتری انجام دهید.

برندهای معروف گوشی هوشمند، هرساله گوشی‌های موبایل پرچمدار جدید خود را با مشخصات سخت‌افزاری و قیمت بالاتری نسبت به گذشته به بازار عرضه می‌کنند و خرید این دسته از گوشی‌های هوشمند از توانایی مالی بسیاری از مردم جهان خارج است. بااین‌وجود، پیشرفت فناوری موجب شده تا در طول زمان گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت قدرتمندی به بازار عرضه شوند. سازندگان برای کاهش قیمت گوشی‌های ارزان‌قیمت معمولاً از ویژگی‌های غیرضروری صرف‌نظر می‌کنند؛ بنابراین در زمان خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت باید انتظارات خودتان را اندکی کاهش دهید.

تجار و بازرگانان جهت خرید و بخصوص خرید عمده گوشی های هوشمند بهتر است با یک شرکت بازرگانی معتبر همکاری کنند. دراین‌بین شرکت بازرگانی سپاهان همراه به دلیل داشتن شعبه مرکزی در کشور چین، صفر تا صد فرایند خرید و ارسال را به راحتی، با سرعت بالا و هزینه مناسب انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی www.sepahanhamrah.com مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه ارتباط حاصل کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mehrshad

۱۴۰۱/۱۲/۱۵
بابک جان این مطلب رپورتاژ آگهی هست و ابتدای مطلب هم ذکر شده که جی اس ام نقشی در تولید این محتوا نداشته است.

بابک

۱۴۰۱/۱۲/۱۱
من نمیدونم که چه کسی این خبر رو اوکی کرده برند انر پر فروشهاش اینه که درج شده درمنابع خبری. انر 50.انر 50لایت. انر X8. انر x9. انر x7. لطف کنید خبر هارو بررسی کنید به خدا جای دوری نمیره امیدوارم کامنت من بذارید سانسور نشه مرسی از کانال شما مؤفق باشید