خانهاخبار
تماشا کنید: گلکسی اس ۲۳ اولترا سریع‌تر است یا آیفون ۱۴ پرو مکس؟

تماشا کنید: گلکسی اس ۲۳ اولترا سریع‌تر است یا آیفون ۱۴ پرو مکس؟

آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا بدون شک بهترین پرچمداران سال هستند که در یک ویدیو نگاهی می‌اندازیم به تقابل سرعتی آن‌ها باهم!
۱۴۰۱/۱۲/۶

چند سالی است که تست سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها بین دو گوشی باب شده و برای بسیاری معیار برای انتخاب گوشی سریع‌تر هم در نظر گرفته می‌شود. هرچند این تست‌ها نمی‌تواند نظر نهایی را در مورد سریع‌تر بودن یک گوشی و به قولی بهتر بودن آن‌ها بیان کند اما دیدن آن‌ها هنوز هم خالی از لطف نیست.

سال‌ها پیش وقتی این آزمایش‌ها برای اولین بار بین گوشی‌ها انجام می‌شد، در هر سال شاهد تفاوت چشم‌گیر سرعت گوشی‌ها با نسخه‌های سال‌های قبلشان بودیم اما امروزه می‌توان گفت انقدر قدرت پردازشی گوشی‌ها بیشتر شده که دیگر سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها سال به سال آنقدر تغییر نمی‌کند. حالا نوبت به پرچمداران داغ سال یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا رسیده تا مقایسه این دو گوشی در سرعت باز کردن اپلیکیشن‌ها را ببینیم.

این ویدیو توسط کانال معروف Phone Buff در یوتیوب تهیه شده و از نکته‌های جذابی که در ابتدای ویدیو ذکر می‌شود، این است که آیفون بیش از هزار روز است که در مرحله ابتدایی این آزمایش شکست نخورده است. مرحله نخست تنها شامل باز کردن اپلیکیشن‌های مشخص شده می‌شود. و نکته هیجان‌انگیزتر اینجاست که بالاخره اس ۲۳ اولترا با پردازنده اختصاصی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ فور گلکسی، این سلطه آیفون را در این زمینه شکسته است. در کل با این ویدیو شاید بتوان گفت حداقل از نظر سرعت باز کردن اپلیکیشن و نگهداشتن آن‌ها در حافظه رم، این دو گوشی بهترین‌های حال حاضر هستند. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم این ویدیو را برای نتنیجه نهایی تماشا کنید:

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سیدنادر

۱۴۰۱/۱۲/۱۶
فقط آیفون بهترین گوشی دنیا چیزی که بنده از اول تجربه آن را دارم