خانهاخبار
نوکیا C02 با باتری جداشدنی و در سکوت کامل خبری معرفی شد

نوکیا C02 با باتری جداشدنی و در سکوت کامل خبری معرفی شد

محصول پایین‌رده جدید برند HMD از نمایشگر ۵٫۵۴ اینچی و دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۱۲/۵

در فاصله تنها چند روز مانده به برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۳ در شهر بارسلونا، برند HMD گوشی جدیدی به نام نوکیا C02 معرفی کرده است که محصولی پایین‌رده محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از مشخصات فنی معمولی بهره می‌برد ولی به قابلیت‌های مهمی مانند باتری جداشدنی،‌ گواهی IP52 و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز شده است. 

image

طبق اعلام رسمی برند HMD، نوکیا C02 از نمایشگر ‌ال‌سی‌دی ۵٫۴۵ اینچی با رزولوشن تصویر FWVGA پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۱۰ بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است که در حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته است. در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و فلاش LED قرار دارد. فریم‌های کناری گوشی نوکیا C02 از جنس پلی‌کربنات است در حالی که پنل پشتی حالتی نانو دارد. 

منبع تغذیه نوکیا C02 باتری ۳۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی است که قابل تعویض و جدا شدن است. این باتری از طریق درگاه قدیمی microUSB و با سرعت شارژ ۵ واتی شارژ می‌شود. قلب تپنده گوشی پایین‌رده نوکیا تراشه‌ هشت هسته‌ای ناشناس با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتزی است. همراه با این سخت‌افزار، حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی eMMC 5.1 نیز به پردازش اطلاعات کمک می‌کنند. نرم‌افزار نوکیا C02 اندروید ۱۲ نسخه Go است که تا دو سال برای آن پچ‌های امنیتی عرضه خواهد شد. 

در نهایت از دیگر مشخصات فنی نوکیا C02 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت و درگاه کارت حافظه microSD اشاره کرد. در حال حاضر، جزئیات نحوه عرضه و برچسب قیمتی نوکیا C02 مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود در طی روزهای آتی این اطلاعات نیز اعلام شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)