خانهاخبار
کانفیگ حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ فاش شد

کانفیگ حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ فاش شد

مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۵ به حافظه داخلی قدیمی UFS 3.1 مجهز خواهد بود!
۱۴۰۱/۱۲/۴

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از معرفی و عرضه سری گلکسی اس ۲۳ نگذشته است، در چند وقت اخیر شایعات و گزارش‌های زیادی پیرامون نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر شده است. رویداد آنپکد بعدی غول فناوری کره جنوبی که در آن شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ خواهیم بود در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات کانفیگ‌های حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شده است. طبق آنچه در این گزارش ذکر شده است،‌ گلکسی زد فولد ۵ به مانند نسل قبلی خود در سه نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد. از آن سو، گلکسی زد فلیپ ۵ نیز در سه مدل حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. 

image

شایان ذکر است کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۵ همچنان از حافظه داخلی UFS 3.1 بهره خواهد برد در حالی که سایر کانفیگ‌های دو گوشی تاشو سامسونگ به حافظه رم سریع‌تر UFS 4.0 مجهز خواهند بود. البته عرضه گلکسی زد فلیپ ۵ در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی چندان نیز دور از ذهن نیست چرا که سری فلیپ سامسونگ برای کاربرانی مناسب است که تمایل دارند با پرداخت هزینه‌ای کمتر به دنیای گوشی‌های تاشو وارد شوند. در نتیجه، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۵ که قیمت نسبتا کمتری در مقایسه با دیگر نسخه‌‌ها دارد انتخاب خوبی برای این دسته از کاربران خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ با افزایش قیمتی همراه خواهند بود و یا با برچسب قیمتی مشابه نسل قبلی روانه بازار خواهند شد. با این وجود، گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ با مشخصات فنی بهبودیافته‌ای عرضه خواهند شد که از جمله‌ آن‌ها می‌توان لولای جدید گلکسی زد فولد ۵ و نمایشگر کاور بزرگ گلکسی زد فلیپ ۵ را نام برد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)