خانهاخبار
نمایشگر کاور موتو ریزر ۲۰۲۳ تمام پنل پشتی را فرا می‌گیرد!

نمایشگر کاور موتو ریزر ۲۰۲۳ تمام پنل پشتی را فرا می‌گیرد!

امروز در طی تصاویری رندری طراحی پنل پشتی نسل جدید گوشی تاشو موتورولا فاش شد.
۱۴۰۱/۱۲/۳

هفته گذشته، نسل جدید گوشی تاشو صدفی اوپو موسوم به اوپو فایند N2 فلیپ برای بازارهای جهانی معرفی شد که به بزرگ‌ترین نمایشگر کاور به کار رفته در بین گوشی‌های تاشو فلیپ بازار مجهز است. با توجه به این موضوع، دیروز  شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ نیز قصد دارد گلکسی زد فلیپ ۵ را با نمایشگر کاور بزرگ‌تر از نمایشگر خارجی اوپو فایند N2‌ فلیپ عرضه کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد موتورولا نیز قصد دارد با معرفی موتو ریزر ۲۰۲۳ به رقابت بین سامسونگ و اوپو اضافه شود. 

طبق این گزارش، تصاویر رندری باکیفیتی از نسل جدید گوشی تاشو موتورولا منتشر شده است که طراحی جذاب و نوین نمایشگر کاور آن را نشان می‌دهد. این تصاویر رندری که توسط افشاگری برجسته به نام ایوان بلس منتشر شده‌اند به خوبی نشان می‌دهند که نیمه بالایی پنل پشتی موتو ریزر ۲۰۲۳ تقریبا توسط نمایشگر کاور پوشانیده شده است. به علاوه، نمایشگر کاور این گوشی نیز احتمالا میزبان دوربین دوگانه و فلش LED خواهد بود.شایان ذکر است با افزایش اندازه نمایشگر کاور موتو ریزر ۲۰۲۳، انتظار می‌رود موتورولا ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای نمایشگر کاور خود توسعه دهد تا تجربه کاربری این گوشی بهبود پیدا کند. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی‌های تاشو مدل فلیپ پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارند و در حال حاضر برند‌های برجسته بازار که گوشی‌های تاشو صدفی تولید می‌‌کنند در تلاش هستند تا با معرفی فناوری‌های جدید توجه کاربران را به محصولات خود جلب کنند. در این راستا، به نظر می‌رسد نمایشگر کاور بزرگ یکی از آن ویژگی‌های جدید است که تولید‌کننده‌ها قصد دارند مانور زیادی روی آن بدهند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)