خانهاخبار
ویوو X‌ فولد ۲ اولین گوشی تاشو بازار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود

ویوو X‌ فولد ۲ اولین گوشی تاشو بازار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود

امروز در طی گزارشی جدید مشخصات فنی نسل جدید گوشی تاشو ویوو فاش شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲

ویوو اولین گوشی تاشو خود موسوم به ویوو X فولد را در ماه آوریل سال گذشته میلادی معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی یعنی ویوو X فولد ۲ قرار است به زودی و به عنوان اولین گوشی تاشو جهان با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل دو روانه بازار شود. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز بخشی از مشخصات فنی احتمالی ویوو X فولد ۲ فاش شده است که بهبودهای خوبی نسبت به نسل قبلی را نشان می‌دهد. 

image

ویوو X فولد

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station‌ در دسترس کاربران قرار گرفته است، ویوو X فولد ۲ به همراه تراشه قدرتمند کوالکام از باتری ۴۸۰۰ میلی‌امپر ساعتی نیز بهره خواهد برد. در مقایسه با باتری ویوو X فولد و ویوو X فولد پلاس، ظرفیت باتری گوشی تاشو جدید این برند چینی به ترتیب حدود ۲۰۰ و ۷۰ میلی‌امپر ساعت بیشتر شده است. خوشبختانه سرعت شارژ ویوو X‌ فولد ۲ نیز بهبود قابل توجهی خواهد داشت و حالا این گوشی با شارژ ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد. ویوو X فولد و ویوو X‌ فولد پلاس نیز به ترتیب از سرعت شارژ ۶۶ واتی و ۸۰ واتی برخوردار است. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X فولد پلاس نیز نسخه بهبودیافته ویوو X فولد با تراشه بهتر، سرعت شارژ بالاتر و رنگ اختصاصی قرمز محسوب می‌شود. در این راستا، ویوو X‌ فولد پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و شارژ ۸۰ واتی برخوردار است در حالی که ویوو X فولد به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و شارژ ۶۶ واتی مجهز است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)