خانهاخبار
تماشا کنید: تست سقوط گلکسی اس ۲۳ پلاس

تماشا کنید: تست سقوط گلکسی اس ۲۳ پلاس

نتایج تست سقوط گلکسی اس ۲۳ پلاس چندان امیدوارکننده نیستند.
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

هفته گذشته، شاهد بودیم که گلکسی اس ۲۳ اولترا توانست مقاومت نه چندان جالبی را در تست سقوط از خود نشان دهد. جای تعجب نیست که این گوشی در اولین سقوط از ارتفاع کم، با شکستگی مواجه شد. اعتقاد بر این بود که نمایشگر خمیده گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند مقصر شکسته شدن راحت این دستگاه باشد. به همین دلیل نیز، امیدهایی وجود داشت که گلکسی اس ۲۳ پلاس که دارای نمایشگر تخت است، ممکن است عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

اما شرایط آنگونه که انتظار می‌رفت، پیش نرفت. گلکسی اس ۲۳ پلاس مانند نسخه گران‌تر اولترا، از گوریلا گلکس ویکتوس ۲ در پنل جلویی و پشتی برای محافظت استفاده می‌دهند. اما این گوشی نیز با وجود نمایشگر تخت و برخورداری از آخرین نسخه گوریلا گلس، به سرنوشت گلکسی اس ۲۳ اولترا دچار شد و در مرحله اول تست سقوط، شکستگی را در خود دید.

اما شکاف‌های پنل جلویی تخت گلکسی اس ۲۳ پلاس، به طور قابل توجهی کوچک‌تر از ترک‌های پنل منحنی گلکسی اس ۲۳ اولترا بود. لازم به ذکر است در هر دو گوشی، نمایشگر همچنان محتوا را نشان داده و لمس آن به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار می‌کند.

البته که لازم به ذکر است که اکثر گوشی‌های مدرن امروزی، اگر از ارتفاع کم به پایین سقوط کنند، به احتمال زیاد با شکستگی مواجه می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)