خانهاخبار
پیش‌سفارش‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا محبوبیت بالای این گوشی را نشان می‌دهد

پیش‌سفارش‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا محبوبیت بالای این گوشی را نشان می‌دهد

طبق ادعای سامسونگ، سری گلکسی اس ۲۳ پیش‌فروش بهتری را حتی در مقایسه با سری گلکسی اس ۲۲ داشت.
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

در حالی که مدتی از زمان معرفی رسمی سری گلکسی اس ۲۳ در تاریخ ۱ فوریه (مصادف با ۱۲ بهمن) گذشته است، اکنون به طور قطع می‌توان گفت که پرچمدار سال ۲۰۲۳ شرکت کره‌ای اکنون به صورت رسمی معرفی شده است.

image

 

به منظور آغاز عرضه عمومی این گوشی، سامسونگ یک پست اختصاصی را در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است. پست جدید این شرکت، جزئیات جدید و جالبی را در مورد عملکرد تجاری خط تولید این سری تا کنون نشان می‌دهد.

در ابتدا، سامسونگ ادعا کرده که محبوب‌ترین مدل در خانواده گلکسی اس ۲۳ در طول کمپین پیش‌سفارش این سری، گران قیمت‌ترین گوشی این خانواده یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا بوده است. دستگاهی که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶.۸ اینچی و قلم S Pen، آن را از سایر دستگاه‌های این خانواده متمایز می‌کند. به گفته سامسونگ، ۶۰ درصد از پیش‌سفارش‌های سری گلکسی اس ۲۳، مربوط به این دستگاه گران قیمت بوده است.

به نظر می‌رسد قیمت ۱۲۰۰ دلاری این گوشی، باعث منصرف شدن کاربران از خرید این گوشی نشده است. در واقع، به گفته سامسونگ، سری گلکسی اس ۲۳ در مقایسه با نسل قبلی خود، سری گلکسی اس ۲۲، کمپین پیش‌فروش بهتری را سپری کرد.

لازم به ذکر است که این اعداد فقط برای کمپین پیش‌سفارش این گوشی‌ها اعمال شده که طی آن، پیشنهادات شگفت‌انگیز برای خرید این گوشی به کاربران ارائه شد. این به آن معنا است که این فروش عالی، به هیچ وجه ضمانتی مبنی بر عملکرد تجاری کلی سری گلکسی اس ۲۳ در درازمدت نیست.

با این وجود، این واقعیت که نسخه اولترا محبوب‌ترین مدل بود، نشان می‌دهد که استراتژی سامسونگ برای ارائه بهترین ویژگی‌ها و محدود کردن آن به گران‌ترین مدل این سری، کارآمد بوده است.

به هر حال، هیچکس نمی‌تواند انکار کند که گلکسی اس ۲۳ اولترا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یک گوشی پرچمدار در سال ۲۰۲۳ است. با پردازنده اسنپدراگون شخصی‌سازی شده، این دستگاه به راحتی تبدیل به قدرتمندترین گوشی اندرویدی بازار تبدیل خواهد شد. جایگاهی که پیش‌بینی می‌شود در تمامی طول سال ۲۰۲۳ در اختیار گلکسی اس ۲۳ اولترا بماند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)