خانهاخبار
ویوو Y100 معرفی شد

ویوو Y100 معرفی شد

ویوو از جدیدترین دستگاه خود با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ رونمایی کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

جدیدترین گوشی ویوو در سری Y اکنون رسما معرفی شده است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۳۸ اینچی با پنل AMOLED بوده که کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این دستگاه دارای حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیتی بوده و طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

image

ویوو Y100

در پنل پشتی این گوشی در رنگ‌های آبی پاسیفیک و طلایی، یک شیشه فلوریت AG با قابلیت تغییر رنگ وجود داشته که به این دستگاه اجازه می‌دهد در هنگام برخورد با نور UV، تغییر رنگ دهد. پنل پشتی این گوشی نیز، میزبان یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

ویوو Y100

بار پردازشی ویوو Y100 بر دوش تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰ بوده که رم ۸ گیگابایتی آن نیز، تراشه را در پردازش‌های بهتری یاری خواهد کرد. این گوشی همچنین دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بوده که از طریق درگاه microSD قابل ارتقا است. ویوو Y100 در بخش نرم‌افزار از اندروید ۱۳ پشتیبانی خواهد کرد. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر نکات مهم ویوو Y100، می‌توان به حسگر اثر انگش زیر نمایشگر، گواهی ضد آب و گردوغبار IP54 و درگاه دو سیم‌کارت هیبریدی اشاره کرد.

ویوو Y100 در سه رنگ رسمی آبی پاسیفیک، طلایی و مشکی متال

ویوو Y100 در رنگ‌های آبی پاسیفیک، طلایی و مشکی متال عرضه خواهد شد. قیمت پیکربندی این گوشی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از قیمت ۲۴۹۹۹ روپیه (معادل ۳۰۰ دلار) آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)