خانهاخبار
ایلان ماسک تا پایان سال جاری میلادی از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد

ایلان ماسک تا پایان سال جاری میلادی از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد

گزارش جدید بلومبرگ ادعا می‌کند ایلان ماسک به دنبال فردی برای تصدی مقام مدیرعاملی برند توئیتر است.
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ بود که مرد قدرتمند دنیای فناوری یعنی ایلان ماسک فرآیند خرید برند توئیتر را کامل کرد و به مدیرعامل این شبکه اجتماعی محبوب بدل شد. حالا اما به نظر می‌رسد ماسک قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی از مقام خود کناره‌گیری کند و وظیفه مدیریت توئیتر را بر عهده فردی دیگر بگذارد. او در طی رویداد World Government Summit که در شهر دبی برگزار شد اعلام کرد که تا زمان پایدار شدن شرایط توئیتر و بهبود اوضاع مالی این شرکت در جایگاه خود باقی خواهد ماند. ایلان ماسک در ادامه افزود پس از انجام این کارها به احتمال زیاد به دنبال فردی برای مقام مدیرعاملی توئیتر خواهد گشت و از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. 

image

منابع نزیک به وبسایت خبری بلومبرگ اذعان داشته‌اند ایلان ماسک در حال حاضر به دنبال فردی برای جایگزینی مقام مدیرعاملی توئیتر است. در این راستا، انتظار می‌رود فرایند جانشینی مدیر توئیتر در پایان سال جاری میلادی انجام شود. به نظر می‌رسد دلیل این اقدام از سوی ایلان ماسک احتمالا به نگرانی برخی از سهامداران شرکت خودروسازی تسلا از عدم حضور منظم ماسک در این شرکت برمی‌گردد. قبلا ماسک اعلام کرده بود که شرکت‌های زیرنظر او شامل تسلا و اسپیس X برخلاف سه الی پنج سال پیش دیگر نیازی به حضور او ندارند و احتیاح به کار کمتری دارند. 

در نهایت باید اشاره کرد ایلان ماسک چند وقت پیش نیز اعلام کرده بود از مقام خود کناره‌گیری خواهد کرد و حالا به نظر می‌رسد او در اجرای تصمیم خود مصمم‌تر خواهد بود. به علاوه، ماسک به تازگی اعلام کرد که شرکت توئیتر احتیاج به کار زیادی دارد تا به شرایط پایدار و مطلوب برسد. در حال حاضر، او هفته روز هفته در توئیتر کار می‌کند و حتی قصد دارد ساعت‌ کاری خود را افزایش دهد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)