خانهاخبار
طراحی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در تصویری رندری دیده شد

طراحی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در تصویری رندری دیده شد

جدیدترین نسل گوشی مقرون به صرفه مجهز به قلم هوشمند موتورولا به زودی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

موتورولا در چند ماه گذشته گوشی‌های میان‌رده زیادی از سری G خود را در اختیار کاربران قرار داد که شامل گوشی‌های موتو G13، G23، G53 و G73‌ می‌شود. حالا اما به نظر می‌رسد این برند برجسته قصد دارد به زودی از یک گوشی دیگر متعلق به سری G رونمایی کند که البته یک دستگاه معمولی به حساب نمی‌آید. این محصول جدید موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ نام خواهد داشت که همانطور که از نام آن پیداست، از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. در این راستا، امروز افشاگری برجسته به نام OnLeaks تصویری رندری از موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ را به اشتراک گذاشت که طراحی جدید آن در مقایسه با نسل قبلی را نشان می‌دهد. 

موتورولا پس از سامسونگ تنها تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند مجهز به قلم هوشمند محسوب می‌شود. آخرین گوشی مجهز به قلم هوشمند این برند به نام موتو جی استایلوس موفق شد توجهات کاربران را به خود جلب کند و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود نسل جدید این گوشی موسوم به موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ برای ادامه‌ روند موفق خود با طراحی جدید و مشخصات فنی بهبودیافته همراه شود. 

image

اصلی‌ترین ویژگی موتو جی استایلوس ۲۰۳۳ یعنی قلم آن در بخش پایین بدنه قرار داده شده است که درون محفظه مخصوص جای می‌گیرد. در کنار محفظه قلم، دریچه اسپیکر و درگاه USB-C دیده می‌شود. دیگر ویژگی قابل توجه موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است چرا که اکثر گوشی‌های امروزی از این درگاه پرکاربرد بی‌بهره هستند.  

شایان ذکر است تصویر رندری موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ به خوبی نشان می‌دهد که این گوشی از پنل پشتی با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. پنل پشتی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ همچنین میزبان ماژول دوربین است که در آن دوربین دوگانه به همراه فلاش LED قرار گرفته است. به علاوه، نوشته حک شده در ماژول دوربین این گوشی خبر از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌دهد. در پنل جلویی نیز نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های اندک جای گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)