خانهاخبار
اینترنت دست دشمن است، لذا مجبوریم محدودش کنیم

اینترنت دست دشمن است، لذا مجبوریم محدودش کنیم

حسین طائب: ما در جنگ ترکیبی هستیم!
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

حجت الاسلام و ‌المسلمین حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه و مشاور فعلی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب گفت که از اینکه در این ایام در جمع شما عزیزان حضور پیدا کردیم، در این برنامه تبیینی از وضعیت جهان را خدمت شما می‌دهم.

image

وی پس از بیان دیدگاهی پیرامون وضعیت جهان در پاسخ به سوالی راجع به لزوم بیان اعتراضات در کشور، ابراز داشت که هیچ کسی با موضوع اعتراض مخالفت ندارد، یک فرد بیاید بگوید اعتراض به فردی کردم و‌ برخورد شد یا اجازه اعتراض داده نشد، اما اگر‌ فردی حرف بیگانگان را در کشور پیاده کند هیچ سیستم امنیتی‌ آن را تحمل نمی‌کند.

 طائب ادامه داد که ما در جنگ ترکیبی هستیم، در جنگ سخت می‌گوییم به بازدارندگی رسیدیم چون پیاده‌ نظام می‌خواهیم و الحمدلله کم هم نداریم، امروز اگر‌ خدایی نکرده اتفاقی بیفتد درصد مردم نسبت به دفاع مقدس بیشتر داوطلب داریم که انشالله آن روز رقم نمی‌خورد. امروز توپخانه ما رسانه است اما بمباران هوایی و موشکی نداریم و دست دشمن است، اینترنت دست دشمن است لذا مجبوریم محدودش کنیم که دشمن در جنگ ترکیبی موفق نباشد. همان طور که بازدارندگی ترکیبی است وظیفه داریم در حوزه سخت و‌ نرم هم باید پدافند را کنترل کنیم.

وی درباره لزوم برخورد با سلبریتی‌ها نیز گفت که توصیه‌ام این است که جنگ ترکیبی را جدی بگیرید. جنگ ترکیبی می‌گوید سلبریتی را بیاور و کاری کن طرفدارانش (فالوور) هیجانی شود و‌ خشونت ایجاد کند، باید کاری کنیم مردم چهره واقعی این افراد را بشناسند و در این صورت دنبال‌ کننده‌هایشان ریزشی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محسن جعفری

۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اوضاع مالی و جیب مردم هم دست شماست چه گلی بر سر مردم زدید
واقعا توی این عید با ۳ شیفت کار بازهم شرمنده زن و بچه هامون هستیم
تا چقدر میخوایین بندازید گردن دشمن،خرابی از کجاست؟؟؟؟