خانهاخبار
موتو اج ۴۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در لیست گیک‌بنچ قرار گرفت

موتو اج ۴۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو در لیست گیک‌بنچ قرار گرفت

پرچمدار جدید موتورولا نسخه بازار جهانی گوشی موتو X40 خواهد بود.
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

ماه گذشته، پرچمدار جدید موتورلا برای بازارهای جهانی که موتو اج ۴۰ پرو نام دارد در تصاویر رندری مختلفی دیده شد و مشخصات فنی آن نیز فاش شد. این گوشی جدید احتمالا به عنوان نسخه بازار جهانی موتو X40 که ماه دسامبر سال گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شد، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتو اج ۴۰ پرو در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن نیز تایید شد. 

image

طبق لیست بنچمارک گیک‌بنچ، موتو اج ۴۰ پرو از تراشه هشت هسته‌ای شامل سه هسته با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتزی، چهار هسته با فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتزی و یک هسته قدرتمند با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتزی بهره خواهد برد. همانطور که می‌دانیم، سخت‌افزار به کار رفته در پرچمدار جدید موتورولا همان تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل دو است که در موتو X40 نیز به کار رفته است.

نسخه موتو اج ۴۰ پرو حاضر در لیست گیک‌بنچ به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی مجهز است ولی انتظار می‌رود کانفیگ‌های حافظه رم بیشتری از این گوشی عرضه شود. نرم‌افزار موتو اج ۴۰ پرو نیز اندروید ۱۳ است که با رابط کاربری اختصاصی موتورولا همراه خواهد بود. به علاوه، موتو اح ۴۰ پرو در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۴۸۰ و ۴۸۸۹ شده است. 

رندرهای موتو اج ۴۰ پرو

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شده، موتو اج ۴۰ پرو احتمالا مدل بازار جهانی موتو X40 خواهد بود. در نتیجه، این دو گوشی احتمالا از مشخصات فنی مشابه‌ای بهره خواهند برد. در این راستا، پرچمدار موتورلا به احتمال زیاد از نمایشگر ۶٫۶ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی بهره خواهد برد. منبع تغذیه این دستگاه باتری ۴۶۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم فوق سریع ۱۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی خواهد بود. ساختار دوربین موتو اج ۴۰ پرو نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. برخی از شایعات ادعا کرده‌اند که قیمت موتو اج ۴۰ پرو در حدود ۸۵۰ یورو خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)