خانهاخبار
مشخصات گلکسی A34 و گلکسی A54 مجددا لو رفت

مشخصات گلکسی A34 و گلکسی A54 مجددا لو رفت

در فاصله کمی که به معرفی میان‌رده‌های سامسونگ باقی مانده است، جزئیات این دستگاه‌ها با دیگر به بیرون درز کرده است.
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

اکنون که سامسونگ سری گلکسی اس ۲۳ که متشکل از سه دستگاه گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا بود را معرفی کرده است، تمرکز این شرکت کامل روی سری میان‌رده است. بر اساس شایعات گسترده، سامسونگ به زودی از گلکسی A54 و گلکسی A34 رونمایی خواهد کرد و طبق معمول مشخصات این دستگاه‌ها به بیرون درز کرده است.

image

 

به نقل از وب‌سایت Win Future، مشخصات گلکسی A34 و گلکسی A54 بار دیگر منتشر شده است. گلکسی A34 5G دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی خواهد بود. هر دو گوشی‌ها از پنل‌های Super AMOLED با کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس بهره برده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهند. بار پردازشی گلکسی A34 5G بر دوش تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰ بوده و رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، این پردازنده را در پردازش بهتر یاری خواهد کرد. این دستگاه دارای فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی بوده که از طریق اسلات micro SD قابل ارتقا است. گلکسی A54 5G نیز از پردازنده جدید اگزینوس ۱۳۸۰ برخوردار بوده و رم ۸ گیگابایتی دارد. حافظه داخلی آن نیز مانند گلکسی A34 5G، دو گزینه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی را دارا بوده که از طریق اسلات micro SD قابل ارتقا است.

سامسونگ حسگر تشخیص عمق را از گلکسی A34 و گلکسی A54 حذف خواهد کرد

image

میان‌رده‌های جدید سامسونگ

گلکسی A34 در پنل پشتی خود شاهد یک ماژول دوربین سه‌گانه بوده که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده و می‌تواند فیلم‌های با کیفیت 4K نیز ثبت کند. در پنل جلویی این دستگاه نیز، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود. گلکسی A54 نیز دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی دارای ۳۲ مگاپیکسلی بوده و همچنین دوربین‌های عقب و جلو توانایی ضبط فیلم‌های 4K را دارا هستند.

هر دو دستگاه دارای اسلات دو سیم کارت، GPS، فناوری اتصال 5G، بلوتوث ۵.۲، NFC، درگاه USB Type-C هستند. این گلکسی A34 و گلکسی A54 نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین خواهد شد و هر دو دستگاه، از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین گلکسی A34 5G دارای اتصال وای‌فای ۵ و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است، اما گلکسی A54 5G با وجود اتصال وای‌فای ۶، فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. لازم به ذکر است که هر دو گوشی هوشمند ذکر شده، دارای بلندگوهای استریو هستند.

در آخر گفتنی است که احتمالا گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G به ترتیب به قیمت‌های ۴۰۰ یورو و ۵۰۰ یورو به فروش خواهند رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Shahabi

۱۴۰۱/۱۱/۲۶
یعنی بیش از ۲۵ میل با نرخ فعلی برای ی میان رده؟