خانهاخبار
شیائومی بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14 برای دستگاه‌های مشخص شده را به حالت تعلیق درآورد

شیائومی بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14 برای دستگاه‌های مشخص شده را به حالت تعلیق درآورد

برخی گوشی‌ها شیائومی دیگر نسخه بتا MIUI 14 را دریافت نخواهند کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

شیائومی اخیرا از جدیدترین نسخه رابط کاربری خود یعنی MIUI 14 که مبتنی بر اندروید ۱۴ بوده رونمایی کرده است. همچنین این برند چینی، بروزرسانی برای گوشی‌های هوشمند خود را به سرعت آغاز کرده است. بسیاری از دستگاه‌ مانند می ۱۱ لایت 5G، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ تی نسخه پیش‌نمایش این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت کرده است. این برند که به منظور مقابله با رقبا سرعت بروزرسانی دستگاه‌های خود را بالا برده بود، اخیرا اعلام کرده که انتشار بروزرسانی‌های بتا جدیدترین رابط کاربری خود را برای برخی دستگاه‌ها متوقف می‌کند. تصمیمی که باعث تعجب عده زیادی از کاربران شده است.

image

 

طبق آخرین بیانیه رسمی شیائومی، بروزرسانی هفتگی MIUI 14 بتا برای برخی از گوشی‌های هوشمند، ممکن است در آینده متوقف شود. بروزرسانی MIUI 14 پس از ۲۱ آپریل ۲۰۲۳ (مصادف با ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) دیگر برای گوشی‌های ردمی K40 پرو، ردمی K40 پرو پلاس، ردمی K40، شیائومی می ۱۰ اس، شیائومی می ۱۱ لایت 5G، ردمی K40 گیمینگ و ردمی نوت ۱۰ پرو 5G در دسترس نخواهد بود. این به آن معنا بوده که در ۲۱ آوریل، دستگاه‌ها ذکر شده آخرین بروزرسانی هفتگی نسخه بتا MIUI 14 را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که توقف عرضه نسخه بتا MIUI 14 به معنی عدم دریافت بروزرسانی‌های بیشتر نبوده بلکه این گوشی‌ها، همچنان از بروزرسانی نسخه پایدار MIUI 14 برخوردار خواهند بود.

این برند اعلام کرده که اکنون روی ۲ نسخه MIUI تمرکز خواهد کرد: هفتگی و پایدار. شیائومی ترجیح داده است بهبود عملکرد MIUI 14 را دستگاه‌هایی که می‌توانند از آن پشتیبانی کنند،، در اولویت قرار دهد. این اطلاعات بسیاری از طرفداران شیائومی که مشتاق بودند جدیدترین ویژگی‌ها و ارتقاهای MIUI 14 را در گوشی قدیمی خود ببینند ناامید کرده است. از سوی دیگر، این شرکت چینی به کاربران خود اطلاع داده است که به ارائه بروزراسنی‌ها و پشتیبانی مکرر برای همه دستگاه‌های خود متعهد بوده و تلاش می‌کند تا عملکرد MIUI 14 را در بسیاری از دستگاه‌های ممکن بهبود ببخشد.

در پایان، اگرچه این تصمیم شیائومی باعث ناامیدی برخی کاربران شده است، اما توقف توزیع بروزرسانی‌های بتا MIUI 14 در برخی دستگاه‌ها، امری ضروری است. زیرا به شرکت اجازه می‌دهد روی بهبود عملکرد نرم‌افزاری دستگاه‌هایی که می‌توانند از آن پشتیبانی کنند تمرکز کند. شیائومی همچنان متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن برای مصرف‌کنندگان خود بوده و امیدواریم در آینده بروزرسانی‌ها و پیشرفت‌های بیشتری از این شرکت چینی ببینیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ابوالفضل

۱۴۰۱/۱۱/۲۳
آیا واسه گوشی ردمی نوت 11هم هست