خانهاخبار
نسل دوم ایرپادز مکس تا سال ۲۰۲۴ به بازار نخواهد آمد

نسل دوم ایرپادز مکس تا سال ۲۰۲۴ به بازار نخواهد آمد

مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل، امروز نه تنها در مورد زمان عرضه ایرپادز مکس ۲ صحبت کرده، بلکه صحبت از ایرپادز مقرون به صرفه‌تر و نسل دوم هوم پاد مینی هم به میان آورده است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

به گفته مینگ چی کو افشاگر خوش سابقه اپل، این شرکت حداقل تا نیمه دوم سال آینده میلادی نسل دوم ایرپادز مکس را عرضه نخواهد کرد و به احتمال زیاد باید تا نیمه اول سال ۲۰۲۵ منتظر ماند تا بالا رده‌ترین هدفون اپل به روز شود.

کو در جدیدترین سری توییت‌های خود در این هفته گفته که معتقد است نسل دوم ایرپادز مکس اپل بین نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تا نیمه اول سال ۲۰۲۵ روانه بازار شود. او سه محصول را در این حوزه فهرست کرده که قرار است در این بازه زمانی معرفی شوند، که شامل نسل دوم هوم پاد مینی، ایرپادز مکس ۲ و نسخه‌ای ارزان قیمت از ایرپادز می شوند.

image

 

در مورد آنچه که می‌توانیم از ایرپادز مکس نسل بعدی انتظار داشته باشیم، کو هیچ جزییات بیشتری ارایه نکرده، اما برخی ویژگی‌ها مانند پورت USB-C به جای لایتنینگ، قابلیت حذف نویز پیشرفته‌تر، عمر باتری بیشتر، رنگ‌های جدید، تراشه U1 برای یافتن مکان دقیق دستگاه از طریق برنامه Find My کاملا محتمل است. ایرپادز مکس اصلی اولین بار در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) با قیمت ۵۴۹ دلار معرفی شد.

از طرف دیگر مینگ چی کو در اظهارات قبلی خود گفته بود که اپل قیمت ۹۹ دلاری را برای ایرپادز استاندارد مقرون به صرفه جدید در نظر گرفته است. این در حالی است که در حال حاضر ایرپادز ۱۲۹ دلاری نسل دوم، ارزان‌ترین گزینه در این دسته محصولات است، همچنین نسل سوم ایرپادز با کیس شارژ لایتنینگ به قیمت ۱۶۹ دلار و با کیس شارژ مگ سیف با قیمت ۱۷۹ دلار در دسترس است.

جف پو تحلیلگر معتبر محصولات اپل، یکی دیگر از افرادی است که پیش بینی کرده اپل در حال کار بر روی ایرپادز ارزان قیمت‌تری است که بتواند با محصولات بیشتری رقابت کند و زمان احتمالی عرضه آن را هم به مانند مینگ چی کو در سال آینده میلادی عنوان کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)