خانهاخبار
لیست بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس منتشر شد

لیست بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس منتشر شد

شرکت سونی به تازگی عناوین رایگان ماه فوریه برای سرویس پلی استیشن پلاس را مشخص کرده است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

مدتی پیش، شاهد افشای لیست بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس بودیم و اکنون نیز این عناوین رسما توسط سونی مشخص شده‌اند. در ماه فوریه، شاهد رایگان شدن بازی‌های OlliOlli World، Evil Dead: The Game، Mafia: Definitive Edition و Destiny 2: Beyond Light خواهیم بود. این بازی‌ها، از تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن) قابل دسترسی هستند.

image

 

سونی همچنین اعلام کرده که از تاریخ ۹ مه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲)، دیگر امکان اضافه کردن بازی‌های پلی استیشن پلاس کالکشن به آرشیو بازی‌های کاربران وجود نخواهد داشت. پلی استیشن پلاس کالکشن، پس از عرضه کنسول نسل نهمی سونی یا همان پلی استیشن ۵ در دسترس کاربران قرار گرفت و شامل بازی انحصاری معروف سونی مانند God of War و Bloodborne و همچنین عناوین سایر استودیو‌ها نیز بود. اگر دارای اشتراک فعال پلی استیشن پلاس و کنسول پلی استیشن ۵ هستید؛ توصیه می‌کنیم تا سریعا این بازی‌ها را به آرشیو خود اضافه کنید.

بر خلاف ماه‌های گذشته، در ماه فوریه شاهد انتشار چهار بازی رایگان برای سرویس پلی استیشن پلاس هستیم. سونی در دو سال گذشته، در هر ماه حدود ۳ بازی را در دسترس کاربران این سرویس قرار داده و امیدواریم که این افزایش تعداد بازی‌ها، در ماه‌های پیش رو نیز ادامه یابد.

image

 

 نخستین عنوان رایگان این ماه، بسته الحاقی Beyond Light برای بازی Destiny 2 است. رایگان شدن این بسته الحاقی، احتمالا به دلیل عرضه بسته الحاقی جدید این بازی بوده که در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) منتشر خواهد شد. بازی Destiny 2، مدتی پیش به صورت رایگان در آمد و حالا می‌توانید آن را در کنار بسته الحاقی Beyond Light تجربه کنید. لازم به ذکر بوده که هر دو نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ Destiny 2: Beyond Light، رایگان خواهند شد.

بازی OlliOlli World، یک عنوان دو بعدی با تمرکز روی اسکیت‌بوردینگ بوده و گیمپلی جذاب، سریع و چالش برانگیزی دارد.

عنوان Evil Dead: The Game نیز یک بازی آنلاین در سبک وحشت و بقا بوده که در سال‌های اخیر، شاهد انتشار عناوین بسیاری در این ژانر بودیم. اگر به دنبال یک بازی جذاب برای تجربه با دوستان خود هستید؛ این عنوان را از دست ندهید.

در نهایت، بازی Mafia: Definitive Edition را داریم که نام آن قطعا برای گیمر‌های نسبتا قدیمی آشناست. نسخه اصلی این بازی، در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و مدتی پیش، شاهد انتشار نسخه بازسازی شده آن بودیم. این بازی که یکی از عناوین قدیمی جهان باز است؛ نسبت به عناوین جدید‌تر حالتی خطی داشته و از جهان باز خود صرفا برای روایت داستان استفاده می‌کند.

image

 

بازی‌های رایگان جدید سرویس پلی استیشن پلاس از روز ۷ فوریه (۱۸ بهمن) تا ۶ مارس (۱۵ اسفند) در دسترس خواهند بود. اگر عناوین رایگان ماه ژانویه یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order، Axiom Verge 2 و Fallout 76 را دریافت نکرده‌اید؛ هنوز برای اضافه کردن آنها به آرشیو خود زمان دارید.

درباره بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا از عناوین ذکر شده رضایت دارید یا انتظار رایگان شدن بازی‌های متفاوتی را داشتید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)