خانهاخبار
تبلت پیکسل گوگل فقط یک نسخه خواهد داشت

تبلت پیکسل گوگل فقط یک نسخه خواهد داشت

ظاهرا گوگل تصمیم گرفته از میان یک تبلت استاندارد و یک تبلت رده بالا، فقط گزینه دوم را روانه بازار کند.
۱۴۰۱/۱۱/۷

تبلت پیکسل گوگل مدت زیادی است که شایعه شده قرار است معرفی شود؛ اولین بار در ماه می ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) این اخبار منتشر شد و حتی یک نسخه از آن در ماه دسامبر ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱) در بازار فیسبوک برای فروش دیده شد، اما در کمال تعجب این محصول همچنان رسمی نشده است. حالا امروز شایعه جدیدی از یک منبع قابل اعتماد، باعث شده که امیدها برای معرفی هرچه زودتر این دستگاه بیشتر شود.

image

 

برخلاف برخی صحبت‌های قبلی، به ظاهر ما فقط قرار است شاهد یک نسخه از تبلت مذکور باشیم، بدین معنی که خبری از مدل استاندارد و پرو نخواهد بود. حال اگر این سوا برای شما پیش آمده که کدام مورد عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد مدل رده بالا را نگه دارد و از عرضه یک مدل رده پایین با تراشه تنسور نسل اول صرفنظر کند.

مدل رده بالایی که گوگل قصد معرفی آن را دارد به همراه پردازنده تنسور نسل دوم (Tensor G2 SoC) عرضه خواهد شد که پیش‌تر در گوشی‌های گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو مورد استفاده قرار گرفته بود. این شرکت همچنین تصمیم گرفته یک صفحه نمایش با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیسکل ساخته شده توسط China Star Optoelectronics را در تبلت جدید خود به کار برد که دارای یک درایور ال ای دی شش کاناله Richtek RT4539 خواهد بود. این تکنولوژی را گوگل قرار است برای نور پس زمینه پنل ال سی دی خود به کار ببرد، بنابراین انتظار نداشته باشید که در تبلت مورد انتظار گوگل، یک پنل امولد ببینید.

حداقل یک نسخه از تبلت پیکسل دارای ۸ گیگابایت رم ساخت شرکت سامسونگ خواهد بود که ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS آن را همراهی می‌کند. گوگل همچنین برای امنیت دستگاه از یک اسکنر اثر انگشت در کناره دستگاه استفاده کرده است که به احتمال زیاد در دکمه پاور ادغام شده است.

تصاویر جدید افشا شده نشان می‌دهند که تبلت جدید گوگل یک داک برای استفاده آسان به عنوان نمایشگر هوشمند خواهد داشت، اگرچه مشخص نیست که آیا این صفحه نمایش در جعبه موجود باشد یا اینکه کاربر مجبور شود آن را به طور جداگانه خریداری کند. به هر حال امیدواریم گوگل هرچه زودتر این محصول را معرفی و عرضه کند، چرا که از زمانی که صحبت از آن به میان آمده حدود هشت ماه گذشته و این دستگاه تقریبا در هر اخبار و مکان غیر رسمی دیده شده به جز منبع رسمی خود شرکت گوگل.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)