خانهاخبار
گلکسی A34 موفق به ثبت گواهی FCC شد

گلکسی A34 موفق به ثبت گواهی FCC شد

با قرارگیری گلکسی A34 در لیست گواهی FCC،به نظر می‌رسد این میان‌رده به زودی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۱/۱

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ قصد دارد از میان‌رده جدیدی متعلق به سری گلکسی A رونمایی کند که گلکسی A34 نام دارد. در این راستا، این میان‌رده تا به امروز در گواهی‌های مختلف مانند BIS (اداره استاندارد هند)، بلوتوث SIG و گیک‌بنچ قرار گرفته است. حالا در ادامه ثبت گواهی گلکسی A34، این میان‌رده امروز در گواهی FCC دیده شد که بیانگر رونمایی آن در آینده‌ای نزدیک است. 

image

طبق اطلاعات فاش شده از لیست FCC، گلکسی A34 از سرعت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد که آن را همرده گوشی‌های پرچمدار این برند مانند گلکسی اس 22 قرار می‌دهد. آداپتور شارژی که برای شارژ دستگاه استفاده شده است نیز توسط سامسونگ ساخته شده است و از پروتکل‌های PPS و USB-PD برخوردار است. لیست گواهی FCC همچنین تایید کرد که گلکسی A34 از شبکه 5G و NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. متأسفانه دیگر مشخصات فنی این گوشی در لیست FCC قرار نگرفته است ولی شایعات و گزارش‌های قبلی اطلاعات خوبی از گلکسی A34 را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

به لطف پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، مشخص شد که گلکسی A34 از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۱۳ بهره می‌برد. البته انتظار می‌رود گلکسی A34 در کانفیگ‌های حافظه رم بیشتری روانه بازار شود. گزارش‌های قبلی نیز اذعان داشته‌اند گلکسی A34‌ به نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی خواهد بود. 

image

رندر گلکسی A34

در نهایت باید اشاره کرد رندرهای فاش شده از گلکسی A34 طراحی جدید این میان‌رده را نشان می‌دهند که با حذف جزیره دوربین‌ها همراه بود است. همچنین به نظر می‌رسد برای اولین سری گلکسی A سامسونگ بدون سنسور تشخیص عمق روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی گلکسی A34 نیز شامل رنگ‌های مشکی، بنفش، لیمویی و نقره‌ای خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)