خانهاخبار
اپل در حال توسعه یک نمایشگر هوشمند است

اپل در حال توسعه یک نمایشگر هوشمند است

گزارشی جدید ادعا کرده که شرکت اپل یک نمایشگر هوشمند را برای خانه در دست ساخت دارد که قرار است رقیب محصولات مشابه آمازون و گوگل شود.
۱۴۰۱/۱۱/۱

اپل به تازگی جدیدترین اسپیکر هوشمند خود را معرفی کرد، اما طبق گزارشی جدید، برنامه‌های این شرکت برای خانه هوشمند بسیار بزرگتر از عرضه یک اسپیکر هوشمند است. به گفته افراد آگاه در صنعت، اپل در حال کار بر روی مجموعه‌ای از دستگاه‌ها است که در صورت عرضه فضا را به همراه گوگل و آمازون بسیار رقابتی‌تر می کند.

محصول بعدی که قرار است معرفی شود، یک صفحه نمایش هوشمند است که در واقع می‌توان آن را یک آیپد رده پایین تعبیر کرد که با استفاده از بست‌های مغناطیسی روی دیوارها یا جاهای نصب می‌شود. این محصول می‌تواند محصولات خانه هوشمند شما را مانند ترموستات‌ها و چراغ‌ها کنترل کند، ویدیو پخش کند و چت‌های فیس تایم را مدیریت کند.

image

گوگل نست هاب

یکی از دلایلی که اپل به فکر عرضه چنین محصولی افتده است، این است که این نوع دستگاه‌ها که روی میز و دیوار نصب می‌شوند، به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، کما اینکه هم آمازون با اکو شو (Echo Show) و هم گوگل با نست هاب (Nest Hub) خود محصولات مشابهی در بازار دارند. گفته می‌شود نمایشگر هوشمند اپل سال آینده وارد بازار خواهد شد.

البته به جز محصول مورد بحث، به نظر می‌رسد اپل حتی به فکر نمایشگرهای بزرگتر هم افتاده باشد، اما ظاهرا هنوز تصمیمی در مورد عرضه آنها اتخاذ نکرده است.

در مورد اپل تی وی نسل بعدی شایعات می‌گویند که در نیمه اول سال آینده میلادی عرضه خواهد شد و چیزی که مشخص است این است که پردازنده سریع‌تری خواهد داشت و البته طراحی فعلی را هم حفظ خواهد کرد؛ حالا چرا صحبت از اپل تی وی به میان آوردیم، زیرا ترکیب این دستگاه به همراه یک اسپیکر هوشمند و دوربین فیس تایم در دست ساخت است، اما مشکلات مختلفی برای این پروژه تا به حال وجود داشته است. محصول نهایی این طرح، در ابتدا برای عرضه در سال جاری هدف گذاری شده بود، اما اکنون مشخص نیست که چه زمانی ممکن است به بازار عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)