خانهاخبار
اطلاعات و تصاویر گسترده‌ای از موتورولا G53 و G73 افشا شد

اطلاعات و تصاویر گسترده‌ای از موتورولا G53 و G73 افشا شد

خبرگزاری Tech Outlook به همراهی افشاگر معتبر evleaks@ تصاویر و اطلاعات زیادی از دو گوشی مورد انتظار موتورولا را منتشر کرده‌اند.
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

Tech Outlook با همکاری افشاگر معروف با نام کاربردی «evleaks» اطلاعات و تصاویر گسترده‌ای را در مورد گوشی های موتورولا موتو G53 و موتو G73 افشا کرده‌اند. البته لازم به ذکر است که این اطلاعات در مورد نسخه‌های جهانی این گوشی‌ها هستند، چون در حال حاضر مدل G53 در چین عرضه شده است.

بر طبق این موارد منتشر شده، گوشی موتو G73 از نظر طراحی شبیه به موتو G72 فعلی است و البته از پلاستیک ساخته خواهد شد و رنگ نشان داده شده در رندرهای امروز هم خاکستری است.

image

 

از نظر سخت افزاری این دستگاه دارای یک پنل ۶٫۵ اینچی از نوع IPS LCD با فرکانس ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 930 هم به همراه گزینه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی وظیفه پردازش اطلاعات را به عهده خواهند داشت. حداکثر حافظه ذخیره سازی هم در این گوشی ۲۵۶ گیگابایت است که البته قابلیت ارتقا هم در آن تعبیه شده است.

image

 

دوربین‌های پشتی این دستگاه یک ماژول دوگانه دارند که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/1.8 و دوربین دوم اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 را در خود جای داده است. دوربین سلفی هم شامل یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.

قدرت G73 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از شارژ ۳۰ واتی توربو پاور پشتیبانی می‌کند؛ مهم‌تر از آن اینکه هر دو دستگاه‌های مذکور با اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد.

image

از طرف دیگر موتو G53 ارزان‌تر از زبان طراحی مشابهی استفاده می‌کند، اما به یک پردازنده اسنپدراگون +480 رضایت داده است که همچنان برای مدیریت صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD این گوشی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و فرکانس ۱۲۰ هرتز، کافی خواهد بود. حافظه رم ۶ گیگ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت نهایت چیزی است که می‌توانید برای این گوشی برگزینید و پیکربندی پایه ۶۴/۴ گیگابایت هم گزینه ارزان‌تر این محصول است.

دوربین پشتی موتو G53 کیفیت نسبی متوسط دارد؛ موتورولا از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8  به همراه یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای این گوشی استفاده کرده است، در حالی که دوربین جلو یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.0 است.

موتورولا موتو G53 هم از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد اما برخلاف G73 تنها از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به تصاویر منتشر شده، هر دو گوشی دارای اسپیکرهای استریو و نوعی حالت بازی پیشرفته هستند، با این تفاوت که موتو G73 از صدای Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

جالب اینجاست که این گزارش با گزارشی که ماه گذشته در مورد موتو G53 داشتیم در تضاد است، اما به نظر نمی‌رسد که باید مدت زیادی منتظر بمانیم تا به مشخصات دقیق این محصولات پی ببریم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)