خانهاخبار
آپدیت جدید پلی استیشن 5 با پشتیبانی از کنترلر دوال‌سنس اج منتشر شد

آپدیت جدید پلی استیشن 5 با پشتیبانی از کنترلر دوال‌سنس اج منتشر شد

شرکت سونی اخیرا آپدیتی را برای کنسول نسل نهمی خود منتشر کرده که پشتیبانی از کنترلر حرفه‌ای جدید آنها را نیز به همراه دارد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

در روز‌های اخیر، شاهد انتشار آپدیت جدیدی برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 بودیم که پشتیبانی از کنترلر حرفه‌ای دوال‌سنس اج را نیز به همراه دارد. این کنترلر، قرار است تا در اواخر ماه ژانویه روانه بازار شود.

image

 

سایر تغییرات صورت گرفته در این آپدیت، چندان جذاب نبوده و تنها بخش جدید دیده شده در لیست تغییرات آن، پشتیبانی از کنترلر حرفه‌ای جدید دوال‌سنس اج است. نصب این آپدیت اجباری نیست؛ اما اگر قصد استفاده از کنترلر دوال‌سنس اج پس از عرضه این محصول را دارید، بهتر است که این آپدیت را انجام دهید.

دوال‌سنس اج که مدتی پیش توسط سونی معرفی شد؛ پاسخ این شرکت به کنترلر‌های حرفه «الیت» ایکس باکس بوده و در کنار کیفیت ساخت بالاتر، امکان شخصی سازی دکمه‌های آن نیز وجود دارد. این کنترلر ۲۰۰ دلاری در کنار امکان شخصی سازی دکمه‌ها، اجازه تغییر استیک آنالوگ‌ها و نصب پدل‌های پشتی جهت افزایش تعداد دکمه‌ها را نیز می‌دهد.

image

 

این کنترلر حرفه‌ای در روز ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) روانه بازار شده و پس از نصب آپدیت ذکر شده، با تمامی‌ نسخه‌های کنسول پلی استیشن 5 کار می‌کند. این کنترلر موفق شده تا در نقد‌های اولیه، بازخورد‌های مثبتی را دریافت کرده و با رضایت منتقدین روبرو شود.

درباره کنترلر حرفه‌ای جدید پلی استیشن 5 چه می‌اندیشید؟ آیا از امکانات و طراحی این محصول رضایت داشته یا طراحی کنترلر ایکس باکس الیت سری 2 را به آن ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Farshad

۱۴۰۱/۱۰/۲۴
به نظر من همچنان دسته های ایکس باکس بهتر هستن، گرچه باید دسته های جدید سونی رو هم امتحان کرد