خانهاخبار
اپل در حال کار برای حل مشکل خطوط عجیب آیفون ۱۴ پرو است

اپل در حال کار برای حل مشکل خطوط عجیب آیفون ۱۴ پرو است

ماه گذشته بود که خبر مشاهده خطوط افقی سبز و زرد روی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس را منتشر کردیم، حالا اپل ضمن پذیرفتن رسمی آن گفته که به زودی این مشکل نرم افزاری را رفع خواهد کرد.
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

اپل اذعان کرده که کاربران آیفون ۱۴ پرو به ویژه مشتریان آیفون ۱۴ پرو مکس، ممکن است هنگام روشن شدن دستگاه، خطوط افقی چشمک‌زن را روی صفحه نمایش آیفون خود ببینند. البته ماه گذشته بود که خود ما هم این خبر را منتشر کردیم که بسیاری از کاربران از دیدن این خطوط متعجب شده‌اند و انتظار دارند اپل به زودی فکری به حال آن کند، که پشتیبانی اپل هم در پاسخ گفته بود جای نگرانی نیست زیرا این یک مشکل نرم افزاری است که با یک بروزرسانی برطرف می شود.

image

 

کاربران گزارش داده بودند که وقتی دستگاه را روشن می‌کنند، خطوطی سبز و زرد افقی روی صفحه نمایش آنها چشمک می‌زند.

اکنون اپل در یادداشتی جدید، این مشکل را پذیرفته و نگرانی‌های ناشی از مشکل سخت افزاری را به طور رسمی برطرف کرده است و تایید کرده که در حال بررسی آن است و بروزرسانی iOS برای رفع این مشکل به زودی منتشر خواهد شد. در یادداشت مذکور آمده است:

مشتریان آیفون ۱۴ پرو مکس ممکن است گزارش دهند که وقتی گوشی خود را روشن می‌کنند یا قفل آن را باز می‌کنند، خطوط افقی را روی صفحه مشاهده می‌کنند که چشمک می‌زند؛ اپل از این مشکل آگاه است و به زودی یک بروزرسانی نرم افزاری ارایه می‌شود که این موضوع را حل می‌کند.

iOS 16.3 در حال حاضر در حال آزمایش توسط توسعه دهندگان و اعضای برنامه بتا عمومی است، اما انتظار می‌رود این بروزرسانی حداقل چند هفته طول بکشد تا عرضه شود. بنابراین اپل می‌تواند به زودی iOS 16.2.1 را پس از عرضه iOS 16.2 که ماه گذشته منتشر کرد، عرضه کند تا به این مشکل و سایر باگ‌هایی که کاربران تجربه کرده‌اند، رسیدگی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۰/۲۳
یه گوشیِ بی‌عیب نتونسته بده بیرون تابحال. آیفون7 هم راه که می‌رفتی خاموش میشد توی خیابان.
عجیب‌تر اینکه حالا کو تا ۱۵، ولی دارن از آیفون ۱۶ و ویژگی‌هاش میگن!
تبلیغ‌تبلیغ‌تبیلغ‌تبلیغ